Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye, endelig kom hunTusen takk alle sammen! [emoji178]
Her kom lille Ylva Oline til verden i natt kl 04.27 [emoji1189]
Hun er verdens nydeligste jente på 3455 gram, 50 cm [emoji7]
Fødselen gikk kjempe fint, uten smertelindring på storken.
Hele fødeavdelingen var full og vi fikk heldigvis sikret oss siste familierommet som var ledig.
Allerede ved 7 cm åpning stormet pressriene på og siden jeg var helt myk og moden så var det ikke farlig hvis jeg ikke klarte å holde igjen.
Det endre ganske likt med som forrige fødsel med et par pyntesting i tillegg at jeg fikk en litt dypere denne gangen. Sikkert fordi det ble litt heftige rier helt på slutten.
Nå ligger vi på barsel og koser oss. Ammingen går foreløpig bra. Bare lille gullet som er fortsatt kvalm og sover mye. Men når hun dier så er hun flink! [emoji7]
Og stolte, flinke storebror har fått hilse på i dag og det gikk over all forventning! [emoji173]️ han ville bare kose og stryke og klemme og holde baby.. helt til han var lei og ville på oppdagelsesferd i gangene [emoji85] han syns til og med det var heeelt greit at mamma ammet baby [emoji7][emoji7][emoji7]
Bilde kommer senere [emoji173]️
gleder meg til å se bilde 
Jeg også sleit med å sovne! Samboeren og!Åååååh herregud! Gratulerer!! Det forklarer hvorfor jeg ikke fikk sove i natt!![]()
Gubben min gikk og la seg på sofaenJeg også sleit med å sovne! Samboeren og!
Må ha vært noe heftige rier, verpesyk [emoji28] strakk seg på kryss og tvers av landet!