Reisen fra jente til mor. <3

Gratulerer så masse med prinsessa[emoji307]

Tusen takk alle sammen! [emoji7][emoji173]️
Så morsomt å høre alle som har hatt sympatirier med meg [emoji23] det har nok vært super-fullmånen som gjorde jobben sin!
Legger ved bilde under, men ikke quote i tilfelle jeg vil slette det seinere [emoji173]️

0c30bad6c098c9084dd54945da5bd429.jpg

Så nydelig [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]

Gratulerer så masse med ei nydelig jente[emoji177] endelig ville hun komme ut å hilse på. Kjempe flott at du fikk fødselen du ønsket, og at dere fikk et familierom. Nyt prinsessa di, og vell hjem med nye statsborgeren når dere drar[emoji4]

Så nydelig lita jente :Heartred

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse med ei nydelig jente[emoji177] endelig ville hun komme ut å hilse på. Kjempe flott at du fikk fødselen du ønsket, og at dere fikk et familierom. Nyt prinsessa di, og vell hjem med nye statsborgeren når dere drar[emoji4]

Takk [emoji7][emoji173]️
Ja jeg er veldig glad! Gikk liiitt fort på slutten. Sånn ca i i 2 tiden hadde jeg 5 cm også plutselig hadde jeg 7 cm også meldte trykketrangen seg også kl 4.27 var hun ute [emoji23] så skjedde omtrent like raskt som deg da? Ca 2,5 time fra 5 cm var hun ute [emoji322]
Hun var veldig aktiv med høy puls gjennom fødselen så hun måtte overvåkes. Det var litt stressende for jeg tenkte at det var noe galt også ville de ikke si det til meg. Men hun var bare ekstremt sprek. Når hun føk ut så sa de ooooii hun her var sprek! [emoji23] vi gir ti på ti av topp score! Hehe...
oooog det som er så fantastisk i ettertid er at stingene svir ikke! (Ennå, bank i bordet![emoji1317]) så jeg tisser så ofte jeg orker for å unngå de værste etterriene. Og i går kveld etter vi kom hjem fra sykehuset så klarte jeg å gå nr 2, uten noooe problem [emoji28][emoji1319][emoji93][emoji324] da var jeg lettet!
Så det eneste jeg kan «klage» litt på denne gangen er de helsikkes etterriene som jeg må puste meg gjennom hvis inne jeg har smertestillende. Men det gir seg forhåpentligvis snart [emoji1317]

Gratulerer så mye med prinsessen! Nydelig! :Heartpink

Back
Topp