Reisen er over

Muffin

Forelsket i forumet
Jeg hadde en SA i går 11+ 6 uker på vei. Våknet med mens smerter og blødning. Ble verre og verre utover dagen. Er ennå ikke gått opp for meg. En del av meg håper det var tvillinger og at en har klort seg fast, men det er nok fysisk umulig så må bare innse at det er over.

Takk for meg og lykke til for resten av dere

Huff. [:(]VEt ikke hva jeg skal si engang. Utrolig trist å høre og forstår godt at du har problemer med å forstå det.

HAr du påaaset på å ta en tur på legevakta da? Kan være greit å se at alt har kommet ut som det skal. Stor klem til deg!!!

Stor klem til deg[:(][:)]

Ånei, så trist [:(][:(] Ta vare på hverandre [&o][&o]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Så utrolig trist!

Så utrolig trist [:(]
Ta godt vare på hverandre, håper spiren sitter snart igjen og blir der i 9 mnd.
klem

Fy søren, så utrolig trist, og så skremmende. Har du vært hos legevakten, kanskje det er tvillinger? Er jo et håp, de kan jo ta en ul..[&o]

ORIGINAL: *Sperminator*

Fy søren, så utrolig trist, og så skremmende. Har du vært hos legevakten, kanskje det er tvillinger? Er jo et håp, de kan jo ta en ul..[&o]

Var hos lege ja, men fikk ingen UL. Han bare hørte på hva jeg sa om kraftig blødning med store klumper/smerter og sjekket blodtrykk. Sa at det var ingen tvil om en SA. Min lege er på ferie men jeg har time hos han neste fredag. Skulle egentlig vært 1 svangerskapskontroll, men nå må han bare sjekke at alt er kommet ut ...... Har bestil biletter så jeg kan dra til BF i England en ukes tid, etter jeg har vært hos lege. Han blir bare nødt å sykemelde meg så jeg får være sammen med BF og bearbeidet dette skikkelig.

ORIGINAL: Onyxia

ORIGINAL: *Sperminator*

Var hos lege ja, men fikk ingen UL. Han bare hørte på hva jeg sa om kraftig blødning med store klumper/smerter og sjekket blodtrykk. Sa at det var ingen tvil om en SA. Min lege er på ferie men jeg har time hos han neste fredag. Skulle egentlig vært 1 svangerskapskontroll, men nå må han bare sjekke at alt er kommet ut ...... Har bestil biletter så jeg kan dra til BF i England en ukes tid, etter jeg har vært hos lege. Han blir bare nødt å sykemelde meg så jeg får være sammen med BF og bearbeidet dette skikkelig.

I mitt forrige sv.skap hadde jeg også sterke blødninger, som varte over flere dager, med klumper og det hele. Men det gikk bra! Hadde en truende abort. Syntes det er tåpelig av han og ikke sjekke deg videre opp, sende deg til gyn pol, og se om det faktisk dreier seg om SA [&o]

Nei, uansett hva det er som har skjedd, og jeg syntes fryktelig synd på deg [&o] Håper du får ul av legen din, så dere kan bekrefte hva som har skjedd! Lykke til!

Huff, så utrolig trist.....

ORIGINAL: SunShin

klem

ORIGINAL: HøstVinterMamma

sign :(

å nei så trist...[&o]

ORIGINAL: ¤janina¤

Huff, så utrolig trist.....

ORIGINAL: Rafi

Huff det var utrolig trist [:(] sender en stor klem til deg. 

ORIGINAL: SunShin

klem

[&o]

Dette var leit håper inderleg du får reise til england å slappa av litt, ta godt vare på kvarandre og kom snart tilbake du kan forsatt rekke 2011 baby.... Uansett så hadde eg forsøkt å trumfa i gjennom ein ul på mand allerede ikkje for å gi deg falskt håp men godt for din del oggså at dei ser at alt er komt så det ikkje blir infekson ol.

Back
Topp