Reiseklar

Frø*ken

Flørter med forumet
Da skal jeg gå å pakke kofferten, for i morgen reiser vi til Trondheim. Søndag reiser vi videre til RHODOS!!!
Gleder meg maks[:D]
Når vi kommer tilbake har jeg fått legetime, den 9. oktober. Da er jeg 14 uker på vei, så det er vel på tide.
 
Jeg har fått legetime seint jeg og. Vil være 14+1.

God tur! Det hørtes utrolig deilig ut å reise til varmere strøk nå.[:)]
 
god tur til varmere strøk!:) *missunelig*
 
God tur, nyt det og kos deg masse[:D]
 
Rhodos hørtes skikkelig deilig ut! God tur og kos deg masse[:)]
 
Back
Topp