Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eneste reisebyrået jeg har reist med er apollo. En god erfaring, en utrolig dårlig erfaring.
Men, nå bruker vi aldri reisebyråer. Bestiller fly og hotell hver for seg, da får vi det som vi vil ha det, pluss så blir det ofte billigere. Ikke alltid, men de gangene er det isåfall verdt å betale litt ekstra.
Det lønner seg heller å bestille biletter på internett, da det er mye billigere! Men, skal du lengre, f.eks til USA, Afrika osv så tror jeg at jeg hadde gått igjennom reisebyrå...
Bruker ofte ving sine sider på internett. Lett å bestille og lett å finne rimlige priser.
Ellers så er det jo en del resteplass. no, sol.no osv som en kan finne turer.
Har reist med alle de store Apollo, ving, startour . syns det er jevnt over greit hos alle disse.
Reist med Ving de siste gangene, og har også prøvd sunwing resort. Det var knall, og i August reiser vi på nytt med Ving til et sunwing resort hotell[:D]
jeg har brukt detur, tyrkiareiser, ving, saga, startour og i år reiser vi med Nazar... De jeg har vært minst fornøyd med var saga... Min erfaring er at de litt mindre reisebyråene er mye bedre på oppfølgning av gjestene... Lettere å få tak på om man trenger det... Men alle er seriøse og greie reisebyrå