Reise

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
Hei :)

Jeg fyller 25 år den 1 desember, å min kjære samboer har overrasket med tur til London (lang helg) drar den 30 november å blir borte til den 3. Gleder meg masse, med en tur bare oss 2, det har vi ikke vært på på 2.5 år! Blir nok vår siste kjæreste tur på et par år så den skal nytes. Da blir det masse shopping, godt mat, å skikkelig turister. Gleder meg til å handle masse baby tøy (blir vel bare nøytrale farger på tøyet som går til begge kjønn da vi ikke vet hva vi får enda) noen som har noe shopping tips? :D må også si jeg er livredd for å fly når jeg er gravid :eek: aner egentlig ikke hvorfor ... også er det denne trøttheten som jeg virkelig håper går over nå snart...

Så kjekt! Jeg elsker London!:) jeg har handler myyye på primark men syns ikke de har så mye til babyer der, passer mer for barn som går i bhg og sliter ut klærne fort:p

Ellers så elsker jeg biff så jeg spiser alltid biff på en restaurantkjede som heter streak and co:) der får en steke biffen sin selv på en sånn Stein :)

Cupcakes elsker jeg også og det bruker jeg å kjøpe hos lolos cupcakes. De har flere utsalgssteder men jeg har brukt å kjøpt når jeg er på topshop i Oxford street for de har utsalg midt inne i butikken :p

Ellers er jeg alltid en tur innom nikestore :) jeg har ikke vært innom den lekebutikken som er så populær men har hørt andre anbefaler den :) hamleys:)

Kos deg masse på tur! Er bare liiitt misunnelig! [emoji85][emoji28]

Kos dere masse :) har de babytøy på primark? Elsker primark! Men spørs om jeg hadde orka å gå inn der som gravid :p

Så kjekt! :D Kos dere masse, da! :) Håper du finner masse fint babytøy! :D

London er så fint, heldiggris [emoji173]️
Zara har pleid å ha mye fint til baby, der har jeg handlet en del både i Roma og London [emoji1374]

Tusen takk alle sammen <3 jeg gleder meg kjempe masse!! :D blir nok kjøpt julegaver der, også gleder jeg meg veldig til å gå på julemarked i hyde park <3

Og takk for tips! :-)

Ønsker dere en strålende torsdag vidre! :-)

Så gøy! Kos deg masse[emoji7] primark har litt babyklær, sykt billig [emoji1]var der nå i oktober

Back
Topp