Heisann, har et spørsmål når det kommer til reise. Skal på ferietur til Ungarn i sommer da er jeg i 6 mnd, der skal vi være i en uke før vi drar videre til Frankrike på bryllup. Vi skal på ferietur med famillie og det er dem som spanderer reisen på oss. Nå er det slik at dem tenker at vi skal dra til frankrike med buss, som tar 11 timer.
Jeg ville foretrukket å ta fly, med tanke på at det sikkert kommer til å bli tunkt å reise 11 timer med buss og varmt er det sikkert også. Men jeg vil jo ikke være kravstor og virke utaknemlig. Men jeg betaler gjerne for en flybillet selv.
Spørsmålet mitt er egentlig:
Er det noen som har reist i 6 mnd og hvordan var det med tanke på reise - hva vil dere anbefale? Buss eller fly?
Jeg ville foretrukket å ta fly, med tanke på at det sikkert kommer til å bli tunkt å reise 11 timer med buss og varmt er det sikkert også. Men jeg vil jo ikke være kravstor og virke utaknemlig. Men jeg betaler gjerne for en flybillet selv.
Spørsmålet mitt er egentlig:
Er det noen som har reist i 6 mnd og hvordan var det med tanke på reise - hva vil dere anbefale? Buss eller fly?