Reise til Thailand i uke 22-26

Ugle<3

Glad i forumet
Noen som har erfaringer med å reise til Thailand (varmere strøk) rundt disse ukene?
Hva bør jeg tenke på?

Vi skal til Koh Samui og har vår egen leilighet som vi har vært i mange ganger før. Aldri blitt syke av maten, og sykehuset er helt fantastisk her om det skulle vært noe.

Dette lurer jeg også på, vi vurderer å reise til Thailand i april og da er jeg ca 20-22 uker

Jeg var på Mauritius rundt uke 20-25, det er jo samme klima. Synes det bare var helt fantastisk! Litt ekstra oppmerksomhet på maten bare. Og støttestrømper var behagelig på lang flytur. Ellers er det ingenting å bekymre seg for :-)
God tur!

Jeg var i Vietnam da jeg var 20-22 uker på vei med førstemann. Gikk kjempefint. Reisen var lang og trangt i flyet men var oppe mye og gikk og drakk mye vann på flyet. Hadde også støttestrømper på. Passet på å ta pauser fra solen når jeg følte for og passet litt på hva jeg spiste og at jeg drakk ekstra mye vann ifht hva jeg ellers ville gjort. Ellers koste jeg meg masse:-)

Jeg var i Vietnam da jeg var 20-22 uker på vei med førstemann. Gikk kjempefint. Reisen var lang og trangt i flyet men var oppe mye og gikk og drakk mye vann på flyet. Hadde også støttestrømper på. Passet på å ta pauser fra solen når jeg følte for og passet litt på hva jeg spiste og at jeg drakk ekstra mye vann ifht hva jeg ellers ville gjort. Ellers koste jeg meg masse:-)
Så godt å høre noen positive historier. Føler alle er så negative til å reise. Når jeg nevnte det for jordmoren at vi hadde planer om å reise på denne tiden sa hun at det var en kjempegod ide, og at formen som regel er best disse ukene. Ser ut til at det stemmer for meg i alle fall. Blir bare bedre og bedre nå. :D

Så godt å høre noen positive historier. Føler alle er så negative til å reise. Når jeg nevnte det for jordmoren at vi hadde planer om å reise på denne tiden sa hun at det var en kjempegod ide, og at formen som regel er best disse ukene. Ser ut til at det stemmer for meg i alle fall. Blir bare bedre og bedre nå. :D
Jeg også fikk den beskjeden av både jm og lege at jeg bare måtte reise siden 2. trimester blir sagt å være den beste tiden å reise på som gravid :-). Reis og kos deg:-). Så lenge formen din er bra så skulle det ikke være noe hinder å reise på de tider i svangerskapet:-).

Back
Topp