Reise til Syden

Jozo

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Hei damer! Jeg ønsker at jeg og sambo skal ta oss en kjærestetur før baby kommer. Han jobber for tiden i et vikariat som går ut 18 mars så vi må reise etter det. Jeg tenker at jeg helst ikke vil reise etter andre trimester, fly og varme med stor mage frister lite og jeg har allerede smerter i bekken og mistenker det ikke akkurat blir bedre utover svangerskapet! Har dere satt noen grense for hvor lenge dere vil fly eller i det hele tatt reise til utlandet med tanke på om noe skulle skje med baby? Når han går ut av vikariatet er jeg halvveis i uke 24.

Jeg drar nå til uka, er 22+0 når vi drar [emoji4] ville reist med engang han er ferdig. For min del, ble forrige graviditet bare tyngre og tyngre, så jo tidligere jo bedre for min del [emoji4] hvor skal dere?

Vi dro til Kroatia sist jeg var gravid, da var jeg 27 uker. Gikk helt fint, og vi koste oss masse :)

Jeg var i syden flere ganger som gravid, helt fantastisk:) fra jeg var 2mnd til ca 7 mnd gravid [emoji106]

Jeg drar nå til uka, er 22+0 når vi drar [emoji4] ville reist med engang han er ferdig. For min del, ble forrige graviditet bare tyngre og tyngre, så jo tidligere jo bedre for min del [emoji4] hvor skal dere?
Ikke helt sikker enda, men tenker på Tenerife[emoji4] hvor drar dere?

Så lenge du synes det er greit å fly så tillater de fleste flyselskap og fly frem til uke 34-36 (varierende fra selskap til selskap).. [emoji4] Mars/april er det jo heller ikke for varmt enda så tror det blir bra [emoji4]

Både forrige svangerskap og dette svangerskapet reiser vi til Spania i uke 25/26. Null problemer sist, regner med det blir likt denne gangen. Godt med litt varme og pause fra vinteren, og mulighet til å slappe av og få til en skikkelig ferie med fireåringen før nr 2 kommer :-) Hadde fint reist frem til uke 30 i alle fall :-)

Jeg har såååååå lyst å reise til sydenland. Både kropp og sjel hadde trengt litt varme, men har en samboer som sier nei [emoji53] han er redd noe kan gå galt eller at jeg ikke skal tåle reisen og varmen.

Jeg har såååååå lyst å reise til sydenland. Både kropp og sjel hadde trengt litt varme, men har en samboer som sier nei [emoji53] han er redd noe kan gå galt eller at jeg ikke skal tåle reisen og varmen.
Så utrolig kjedelig! [emoji19] kanskje du kan ha han med på neste lege time og dere kan spørre ut legen om h*n synes du er i god nok form til en slik reise og han da går med på det? [emoji16]

Er det noe grunn til det skulle gå galt eller tåle det? [emoji4]

Tror det har litt med at han ikke er så glad i varme selv også [emoji23][emoji23][emoji85]
Men så skyldes det nok at jeg er inne på kontroller annen hver uke, og at jrg sliter med å holde maten nede her hjemme og holde blodsukkeret i sjakk. Samtidig er jeg mye plaget med bekkenplager.
Så forstår han jo litt da

Tror det har litt med at han ikke er så glad i varme selv også [emoji23][emoji23][emoji85]
Men så skyldes det nok at jeg er inne på kontroller annen hver uke, og at jrg sliter med å holde maten nede her hjemme og holde blodsukkeret i sjakk. Samtidig er jeg mye plaget med bekkenplager.
Så forstår han jo litt da

Bruker deg som unnskyldning [emoji23] du får si det er norsk sommer der da!

Håper du får han med deg da[emoji295]️[emoji4]

Forrige svangerskapet reiste vi til Dubai, var i ca uke 30 da. Turen gikk helt fint :) trenger litt sol nå også, tenker oss ett par dager i Syden før påsken, men vanskelig å bestemme seg :P blir nok Marbella eller Nice

Jeg har reist frem til rett rundt uke 30 i tidligere svangerskap og det har ikke vært noe problem overhode. Just saying. Men jeg har heller ikke vært dårlig slik du skisserer.

Back
Topp