Reise til London

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Moren min får Londontur i 45 og 46 årsgave av meg og søstra mi, skal reise neste vår. Noen hoteller du vil anbefale? Å hva burde vi se og oppleve? Vi skal reise en dag til monkey world 2,5 time unna, er det som er største ønsket til mamma :)
Blir en langhelg eller ei uke :)

viss du/dokk ikkje e redde for høyda så e london eye verdt å oppleva :) d stora pariserhjule :) eg va LIVREDDE når eg va oppi men angre ikkje på eg va me :)

Vi lå på hotel britannia, tror jeg det var. Ikke midt i sentrum, men gode forbindelser med undergrunnen. I et forretningsstrøk. Var et ok hotell, og de i sentrum var utrolig dyre, og lugubre.

Det finnes museum for enhver smak der
Bruk Google for tips.

Å, så koselig gave :) det er jo den der berømte elva.. og så harrsods, det svindyre handlesenteret. Dei har ein gigantisk disney butikk i london, og ikkje minst ein musikal når dei er der :):)

Har aldri vært der så kan desverre ikke anbefale noe, men hvis hun er garnoholiker som meg så er det et par veldig spennende garnbutikker der ;)

Anbefaler selvfølgelig madam toussau (usikker på skrivemåte), vi var på et tivoli en liten halvtime med tog fra London. Var veldig mye skumle karuseller hvis dere liker det. Hadde flere som var størst eller lengst etc. i verden. Var i skoleferien, og dessverre alt for mye folk der. Sikkert bedre litt utenfor sesong. Hette Thorpe park.

Vi bodde på et kjempefint hotell rett bak disneybutikken i Oxford street :D et sashotell, men det er kjempelett å komme seg fram med undergrunnen, så man kan like gjerne bo et stykke unna :)

I disse dager så kan vel les miserable svære et hot tips. :)

Har bare vært der en gang, men så ikke så mye annet enn utesteder og shopping ;)

Ja, dra på musikal! Og undersøk om noen band du dere liker har konsert når dere er der!

Tror jeg skal se på denne tråden igjen neste gang vi reiser :D

Eller kjøp et dagspass på en sånn populær buss...kan dere få guidet tur og, hehe. Vi hoppet av og på den på de kjente attraksjonene. Kjempe kjekt. Vi hadde fint vær og satt på toppen og solte oss gjennom Londons gater :-).

Eller kjøp et dagspass på en sånn populær buss...kan dere få guidet tur og, hehe. Vi hoppet av og på den på de kjente attraksjonene. Kjempe kjekt. Vi hadde fint vær og satt på toppen og solte oss gjennom Londons gater :-).

Det gjorde vi også, men var rundt 30 grader og steikende sol, så vi måtte bare hoppe av en plass, var helt uutholdelig :p men sikkert kjekt om det ikke er for varmt :p

Det gjorde vi også, men var rundt 30 grader og steikende sol, så vi måtte bare hoppe av en plass, var helt uutholdelig :p men sikkert kjekt om det ikke er for varmt :p

Det høres igrunn utrivelig ut.

Det var Ingunn ikke så trivelig heller :p trodde ikke det var så varmt ute, så begge hadde på dongeribukse! Ble ikke bedre av at vi gikk av bussen en plass det ikke fantes taxier:p

Det var Ingunn ikke så trivelig heller :p trodde ikke det var så varmt ute, så begge hadde på dongeribukse! Ble ikke bedre av at vi gikk av bussen en plass det ikke fantes taxier:p

Huff.. maks flaks med andre ord :p

Back
Topp