Reise til England med nyfødt?

Marsa

Flørter med forumet
Septemberlykke 2016
Min samboer er engelsk og broren hans skal gifte seg i England 22. oktober. Jeg har termin 2. september, så forhåpentligvis begynner den lille å nærme seg 2 mnd. Er det noen som har erfaring med å reise med et så lite barn? Det er jo ikke så langt...

Har ikke selv annen erfaring enn at jeg reiste til mon familie der når jeg var litt over 4 uker gammel så det går helt klart ann :) Bare husk hvor kalde de engelske husene kan bli og ha med nok ull så kan jeg ikke se noen grunn til å ikke dra :)

Min samboer er engelsk og broren hans skal gifte seg i England 22. oktober. Jeg har termin 2. september, så forhåpentligvis begynner den lille å nærme seg 2 mnd. Er det noen som har erfaring med å reise med et så lite barn? Det er jo ikke så langt...
Vi reiste fra London til Oslo når min var 8 uker. Hun ble født i London og vi dro hjem til Oslo da hun var 8 uker (før 2mnd). Det gikk veldig fint. Jeg ammet på flyet, hun gråt ikke en eneste gang. Vi hadde med litt ekstra tepper og sånn fordi det er så kjølig på flyene. Lettest å reise med barn når de er så små. Anbefaler at dere tar med bæresele og en reisertrille dere kan feste bilstol på.

gratulerer med magen og med giftemålet :)
Tror nok det skal gå bra. Det er ikke en så lang reise... som sagt her oppe så må man bare huske på amme ved letting og landing så babyen ikke får vondt i øret :)

Svigerinnen min gjorde det, tror nok det skal gå bra. Så lenge du rekker å registrere navn og få pass i tide.

Null stress, er min erfaring:) Kommer selvfølgelig an på hvem som kommer ut av magen din, men vi hadde flere flyturer det første halve året med vår eldste. Hun sov like godt på flyet som hjemme. God tur!

Takk for mange gode svar. Vi takker nok ja så får jeg se hvem som kommer ut. Når halve familien bor der borte må nok kidsa våre bli vant til reisen. Det er jo enda tidlig, så forhåpentligvis hadde jeg kommet på det etter hvert men pass hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt!! Hehe.

Vi reiste til London med eldste når han var 3 mnd. Det gikk kjempe fint :) men med han kunne vi aldri reist tidligere da han hadde kolikk, men det må dere jo bare se ann ;)

Back
Topp