Reise til Asia?

Siriuspus

Flørter med forumet
Jeg og samboern har lenge prata om å dra på en siste "kjæreste tur" før vi får barn, og har tenkt en del på hvor! Har kjempe lyst til å dra et sted som er varmt, har ikke vært sørover på mange år, bare rundt i nord Europa! Nå MÅ jeg ha sol! Middelhavslandene frister, i og med at det ikke er så langt og ville vært relativt trygt å reise til rundt uke 30. Men så snubla jeg over noen billige biletter til Phuket i Thailand! Ååååååh haaaaar så lyst!!! Er det noen av dere som har noen erfaring med å reise langt senere i graviditeten? Til land utenfor Europa? Jeg ville selvfølgelig hørt med legen min før jeg bestillte noen tur, men bare ville høre litt om deres erfaringer :)

Hvor sent i graviditeten tenker du å reise da?

Jeg har ikke noe erfaring med å reise langt sent i graviditeten, vurderer en tur rundt uke 30, men det blir hjem til Mamma ( jeg kommer fra Tyskland ) så jeg føler meg relatiiv trygg med det. Skulle noe skje er jeg liksom der hvir jeg er oppvokst og alt er kjent, fra språk til leger osv. Vurderte en tur til syden med gutttene, Hellas eller noe sånt, men jeg dropper det, tørr ikke dra alene ( sambo kan ikke være med ) så sent og til et fremmed sted, så jeg hadde ikke dratt til Thailand... :-)

Tror ikke du vil bli anbefalt å reise så langt som Thailand sent i svangerskapet (etter uke 28, om du da i hele tatt får lov av fly/reiseselskapet). Kortere turer til syden en nok tryggere.

Ja det ville nok vær rundt uke 30 og det er litt sent... Blir nok Italia eller noe slikt! Ikke det at det ville vært så ille ;P

Back
Topp