Reise/senter trille

Tiemi

Flørter med forumet
Vi skal ha simo duo som hovedvogn, men etter og ha lest litt på nettet så har jeg skjønt at det kan være greit med en egen reise/senter trille. Mine krav er at den helst skal være liten sammenlagtbar, at man kan velge kjøreretning og gjerne at jeg kan feste maxi cosi bilstol på den. Eneste trilla jeg har funnet med alle tre punktene er quinny zapp xtra. Er det noen andre alternativer? Noen som eventuelt har erfaring med denne?

vi har kjøp zapp'en :) er strålende fornøyd, selv om vi ikke har brukt den enda ;) Den har vendbar sittedel, maxi cosi-adapter følger med, lett å slå sammen, blir liten, veier ikke mye, god kalesj, lang sittedel, god solbeskyttelse... tja, alt det vi så etter i en trille. Den har heller ikke slike typisk trillehjul. Disse er mye mer behagelige. I tillegg synes jeg den er fin :)

Messy skrev:
vi har kjøp zapp'en :) er strålende fornøyd, selv om vi ikke har brukt den enda ;) Den har vendbar sittedel, maxi cosi-adapter følger med, lett å slå sammen, blir liten, veier ikke mye, god kalesj, lang sittedel, god solbeskyttelse... tja, alt det vi så etter i en trille. Den har heller ikke slike typisk trillehjul. Disse er mye mer behagelige. I tillegg synes jeg den er fin :)

Vi har den samme, og den ble brukt MASSE til storesøster og mestsannsynlig blir den brukt en del til lillebror også! Jeg elsker at jeg kan ha babyen vendt mot meg, det er det triller som tilbyr! Storesøster bruker den fortsatt på småturer og da er det så fint at den har full liggestilling når hun sover ;)

Jeg bestilte forresten fra Kiddies24.

Back
Topp