Reise på ferie?

Sun_shine

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sensommerbarna 2019
Jeg har litt lyst på en ferietur i vår istedenfor i sommer. En eller to uker til en plass med litt varmere vær i ca midten av april.
Tenker at jeg sikkert ikke orker å dra noen plass når jeg er rimelig gravid i sommer, siden jeg har termin ca 1. Aug.

Har noen tips om et bra sted å dra?
Vi bor i Trondheim, og det kan ikke være så lang flytur herfra fordi vi har en unge på 2,5 år da og det er rimelig hektisk å fly med henne.

Vi drar 28/4-12/5 til Tyrkia. Fikk billetter og veldig fint hotell med all inclusive for en overkommelig pris. Sjekka veldig mye før vi valgte det hotellet, og det fantes masse som var mye rimligere enn det vi valgte. All inclusive hotell for 2 voksne og et barn (min er født i august 2016) helt ned i 5000kr for 2 uker. Billetter var også overkommelig. Vil valgte å gå vekk fra charter siden de flyr så håpløse tider. Å fly kl 0300 på natten med en på 2,5 år er ikke aktuelt!

Hvis du setter sammen din egen reise får du det veldig rimelig ja.. altså bestille hotell og fly hver for seg :thumleft
I fjor reiste vi til Italia i Mai.. fant et veldig fint all inklusive hotell med gode anbefalinger (sjekk de opp på tripadvisor).. De eneste dårlige anbefalinger på hotellet var at det var "kjedelig og langt fra uteliv".. passet oss utmerket :hilarious:

Har ikke funnet noe bra reise ennå. Så tar gjerne imot flere tips. :)

Vi gjør som vanlig men bare litt tidligere. Vi reiser på campingtur til dyreparken hvert år, barna har bestemt det. Så i år blir ferien seint juni og tidlig juli i stedet for seint juli og tidlig august som vi pleier.

Vi reiser ikke til utlandet i år, siden jeg er nokså høygravid da. Kan jo ikke reise med fly de siste 2 mnd av svangerskapet tror jeg heller. Så i år blir det hytta:) Men det er helt greit. Elsker å være på hytta.

Vi reiser ikke til utlandet i år, siden jeg er nokså høygravid da. Kan jo ikke reise med fly de siste 2 mnd av svangerskapet tror jeg heller. Så i år blir det hytta:) Men det er helt greit. Elsker å være på hytta.
Ja, blir vanskelig i sommer. Tenkte evt på en tur tidlig i april.

Eg skal på helgetur med jobben utenlands i april. Ikke bestemt hvor enda. Els så har me kjøpt kapreinsabeltann billetter i juli så her blir det sørlandsferie i sommer og mulig vi reiser på hytta på Gol noen ekstra dager i forbindelse med reisen til og fra kr.sand. Uten om det skal eg holde meg hjemme så mye som mulig.

Lurer på å reise til syden i siste del av mai. Er ca 30 uker da. Noen som har reist til varmen så sent? Kan ikke reise før pga jobb. Usikker på om alt bare blir tungt og varmt med to små fra før. Men hadde vært så deilig med litt varme, blir jo lenge til neste mulighet i så fall, jeg reiser ikke til utlandet uten meslingvaksinen på beibis...

Back
Topp