Reise på ferie?

EE2017

Flørter med forumet
Jeg er veldig usikker på om jeg skal dra på en ferietur med vennegjengen.

Jeg vil være i uke 10 når vi skal reise, og tenker evt å ta en tidlig ul før det for å være sikker på at alt er ok.

Vi skal til Hellas, og bo alle sammen i huset til familien.

Alle kommer jo til å forstå at jeg er gravid da alkohol kommer til å være en del av ferien. Er også usikker i forhold til toxo smitte o.l. Noen som har vært på ferie rundt denne tiden, og har erfaringer, tips eller råd?

Jeg er veldig usikker på om jeg skal dra på en ferietur med vennegjengen.

Jeg vil være i uke 10 når vi skal reise, og tenker evt å ta en tidlig ul før det for å være sikker på at alt er ok.

Vi skal til Hellas, og bo alle sammen i huset til familien.

Alle kommer jo til å forstå at jeg er gravid da alkohol kommer til å være en del av ferien. Er også usikker i forhold til toxo smitte o.l. Noen som har vært på ferie rundt denne tiden, og har erfaringer, tips eller råd?
Var på Santorini med et vennepar der hun var gravid rundt uke 9-10. Fulgte som regel bare de norske rådene ang. mat og drakk ikke springvann eller isbiter på restaurant :-)

Jeg skal til Hellas på torsdag, er da 9+0 og skal være der i to uker. Legen sa jeg bare skulle reise og kose meg, men jeg skulle holde meg unna katter og rått kjøtt.

Jeg tenkte å ta med meg en skreller slik at jeg kan skrelle frukt jeg normalt sett ville spist med skall. Skal også være nøye på å drikke og pusse tenner i flaskevann. Har aldri blitt dårlig i Hellas før, så tror ikke det skal være noe stress. Det er jo ett I-land [emoji4] Skal også til Sør-Afrika i desember- da er jeg 25/26 uker på vei.

Back
Topp