Vi skulle etter planen i et bryllup i sommer, som da er 2 uker etter termindato. Vet jo selvfølgelig ikke når fødsel skjer, eller om termindato blir forskjøvet. Men si baby er 2 uker gammel når bryllupet er... Vil det være noe vits i å håpe at vi kan dra, eller bør vi bare slå det helt fra oss? Det er snakk om 8 timer i bil (men vi kan selvfølgelig overnatte underveis, og dele opp turen). Jeg regner egentlig med at vi bare kan legge det på hylla, men så er det en stor begivenhet i nær familie, som vi veldig gjerne vil delta på.
Noen her med barn fra før som har noen innspill? Selve bryllupet tenker jeg nok går greit uansett, det er jo helst bilturen jeg ser mørkt på. Overnatting blir på egen campinghytte med eget bad, så det tror jeg også er ok.
Noen her med barn fra før som har noen innspill? Selve bryllupet tenker jeg nok går greit uansett, det er jo helst bilturen jeg ser mørkt på. Overnatting blir på egen campinghytte med eget bad, så det tror jeg også er ok.

Alternativt, iføre meg penkjolen når jeg nok vil være superøm i underlivet etter fødsel, og har tidenes melkespreng, uten at ammingen nødvendigvis går på skinner så tidlig heller.