reise med Norwegian fra Oslo til Gran Canaria

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Kanskje noen her inne har erfaringer med lengre flyreiser med baby og med flyselskapet Norwegian.

skal reise fra Oslo til Gran Canaria, alene med lille snuppa på da 5 mnd. Flyturen tar 5 timer.
kommer sansynligvis til å velge Norwegian pga der får jeg flybilletter til ca 2000 tur/retur mens jeg må betale det dobbelte med sas i samme perioden.

forstått det sånn at man må betale for innsjekket bagasje når reiser med norwegian. Noen som aner hva det koster til Gran Canaria?

har med vogn/trille og barnesete til bil i spesialbagasje - må man betale noe ekstra for dette? er jo til baby.. vet sas har det gratis men...

Kanskje mindre plass på Norwegian i forhold til sas også? Tenker på når jeg skal ha lillejenta på fanget hele veien.. hmmm..

nei, tar gjerne imot erfaringer [;)]

Eneste erfaringen jeg har med de er at det er små seter.

Men kos dere masse[:)]

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

Kanskje noen her inne har erfaringer med lengre flyreiser med baby og med flyselskapet Norwegian.

skal reise fra Oslo til Gran Canaria, alene med lille snuppa på da 5 mnd. Flyturen tar 5 timer.
kommer sansynligvis til å velge Norwegian pga der får jeg flybilletter til ca 2000 tur/retur mens jeg må betale det dobbelte med sas i samme perioden.

forstått det sånn at man må betale for innsjekket bagasje når reiser med norwegian. Noen som aner hva det koster til Gran Canaria?

har med vogn/trille og barnesete til bil i spesialbagasje - må man betale noe ekstra for dette? er jo til baby.. vet sas har det gratis men...

Kanskje mindre plass på Norwegian i forhold til sas også? Tenker på når jeg skal ha lillejenta på fanget hele veien.. hmmm..

nei, tar gjerne imot erfaringer [;)]

Akkorat den kan jeg kommentere. Min erfaring er at SAS er myyye trangere enn Norweegian, hvertfall om man tenker på  beinplass. Stakkars lange sambo holdt på å krepere, han er 193. Jeg er 179 og jeg slet seriøst. Norweegian var himmelen i forhold til sas.

Kan føye til at dette er innenlandstur da, bodø-oslo med sas og oslo-bodø med Norweegian.

fløy med norwegian til malaga for nesten et år siden.. da var snuppa 15 mnd og det jeg supert å ha henne på fanget. Litt slit innimellom siden det ikke var poppis å sitte stille i nesten 4.5 time[8D] var helt grei plass både i setene og til bena.. [:D] Aner ikke det med bagasje, siden jeg ikke betalte turen selv..

Var i Spania for snart 1,5 år siden, da var snuppa 7 mnd og betalte ikke ekstra for vogna[:)] Det var ok plass på flyet, men vi måtte fly med Dubrovnik airlines da Norwegian hadde leid inn de [&:] Syns flyet var skremmende gammelt og de ombord snakket dårlig engelsk[:-]

Fikk ikke info om at det var russisk søppel vi skulle fly med på forhånd [:'(]

Vi fløy til Gran Canaria i sommer med to små barn, to kofferter, en vogn, en trille og to bilseter [:)]

Vogna og bilsetene var gratis (hadde pakket de sammen i to søplesekker som så ble tapet sammen til en kolli og vognene gikk i egen spesialbagasjepose, spar på den for de har ikke det på Gran Canaria [;)]) [:)]

Synes det var helt greit å fly med Norwegian, passe med plass [:)]

Back
Topp