Reise med barn

sørlandsjente

Blir kjent med forumet
Vi skal reise til Thailand i januar og være borte en mnd. Noen som har erfaring med dette eller lignende reiser? Bør man dra på bleier  f. eks.? Har hørt at bleier kan være svært dyrt i Spania, Hellas og Danmark ift Norge, men er usikker på Thailand siden det er så billig i utgangspunktet (har aldri vært der før).

Ellers noen lure tips?

nei, har ingen tips desverre, men kanskje de på helsestasjonen har?

Har fått endel og lest endel. Men alltid greit å høre fra folk som har erfaring. Lurer egentlig mest på det med bleier jeg. Vet at de har andre merker (Ikke Libero og Pampers), men ikke sikkert det gjør noe da... Tar endel plass bare. Men så skal de jo brukes opp så da kan man shoppe [:D]

æ ska reise snart t sydn! å æ vet at bleia i spania e SVINdyrt..
væffal libero å pampers. kosta 25 euro førr en sånn liberopakke
midi eller ka d hete. sånn 5-7kg! svigermor ringte igår å sa ka dem kosta
sia ho hadde tenkt å kjøpe t mæ å lemne der t æ kommer.

de spanske bleian koste ikkje så mye, men huske ikkje ka. muli samme pris
som her hjemme. æ ska no ta me litt væffal!

Må jo ha med vogn, så jeg tenkte å sy et trekk av noe lett stoff til den (en poselignende sak med snøring i den ene enden) og feste bleiene på vogna. Da slipper jeg å ha det i sekken (må ha sekk for vi skal litt rundt og det blir litt klumsete med baby og koffert...)

spør Pijah [8D]
hun skal også til Thailand, tror det var i vår en gang [:D]

ORIGINAL: sørlandsjente

Må jo ha med vogn, så jeg tenkte å sy et trekk av noe lett stoff til den (en poselignende sak med snøring i den ene enden) og feste bleiene på vogna. Da slipper jeg å ha det i sekken (må ha sekk for vi skal litt rundt og det blir litt klumsete med baby og koffert...)

ja d va lurt m pose! [:)]
mamma har vogn der nede, så æ tar ikkje m mi! æ tørr faen ikkje.
mamma har fådd ødelagt 3 vogna.. å æ vill helst ha mi hel [:D]

pampers finner du i thailand, men de sier at teipen på de er litt dårlige...men du trenger nok ikke ta med deg bleier for 1 mnd...[:)]

katrine_w: oki. Det var greit å høre.

maikaen: Kjøpte ei billig ei jeg. Må ha noe hun kan sove i på kvelden for orker ikke å gå å bære på henne eller å være på hotellrommet. Men vanskelig å finne ei vogn som er ok på sand og som samtidig er billig. De med store hjul er kjempedyre når man har ei vogn fra før.

Back
Topp