Reise med baby

L1234

Flørter med forumet
Har noen erfaring med baby til syden? Tenkte å ta med vogn og sende denne. Hva med bilstol? Har ikke bestilt eget sete til baby på flyet.

Vi var i syden da baby var 3,5 måned. Hadde helt sykt mye baggasje :hilarious: Brukte Stokke Prampack og veldig fornøyd med det. Har et sammenleggbart bilsete som passer akkurat i en trillekoffert, så sånn har vi gjort det. Men er kinkig det der. Hadde jeg kjøpt på nytt tror jeg jeg ville kjøpt et fra Nachfolger som er oppblåsbart. Har reist med barn noen ganger til syden og setene de har tilbud der har aldri vært av det jeg vil si god standard. Men tror ikke jeg ville sendt det vanlige setet med fly. Man vet jo aldri helt hvordan det blir håndtert.. hvor skal dere? :)

Vi var i syden da baby var 3,5 måned. Hadde helt sykt mye baggasje :hilarious: Brukte Stokke Prampack og veldig fornøyd med det. Har et sammenleggbart bilsete som passer akkurat i en trillekoffert, så sånn har vi gjort det. Men er kinkig det der. Hadde jeg kjøpt på nytt tror jeg jeg ville kjøpt et fra Nachfolger som er oppblåsbart. Har reist med barn noen ganger til syden og setene de har tilbud der har aldri vært av det jeg vil si god standard. Men tror ikke jeg ville sendt det vanlige setet med fly. Man vet jo aldri helt hvordan det blir håndtert.. hvor skal dere? :)
Okei, ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal forberede meg på heller. Vi skal ril gran canaria. Vet ikke helt om det er mulig å få barnesete på buss/taxi til og fra flyplassen hellee?

Vi var når han var 10 uker. Bestilte bil med bilstol der nede. Hellas. Fikk bakovervendt. Babyzen på flyet og bæresele. Med første mann sendte vi bugaboo buffalo og babystolen i prampack, gikk helt fint. Ta me alt av bleier, våtser, mediskn, flasker , errststning i tilfelle. Osv

Back
Topp