Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal til køben nå til helgen!
Fikk beskjed om at vi ikke trenger pass til lille siden det er i Norden... fikk litt panikk nå!!!
Nei det er jeg helt sikker på. Jeg trengte ikke pass når jeg fløy til Danmark for to år siden.Tror ikke man trenger pass til Danmark?
Nei det er jeg helt sikker på. Jeg trengte ikke pass når jeg fløy til Danmark for to år siden.
Storbyferie er fantastisk. Tempoet blir litt lavere, men det er veldig hyggelig.![]()
Angående pass så har det hvertfall lenge vært strengere sikkerhet ved grensene, også innad i Norden. Det har blitt noe slakkere i det siste, så det går sikkert fint.
Vi er i København en gang i mnd ca, og ordnet derfor pass til lille da han var 9 dager. Vi har måtte vise det flere ganger, stort sett de gangene vi tar båten. På fly er de ikke like ivrige.
Vi skal til køben nå til helgen!
Fikk beskjed om at vi ikke trenger pass til lille siden det er i Norden... fikk litt panikk nå!!!
I vår var vi i Danmark. Vi fikk beskjed om at alle måtte ha pass. Det var visst eneste gyldige id bevis. Men det kan ha endret seg siden da![]()