Reise i uke 31/32

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Noen med erfaring? Jeg har tidligere bare holdt meg hjem men bestilte nylig en liten babyboom for hele familien til et annet europeisk land. Flyturen tar rett i overkant av en time, da er jeg 31+2 og vi skal bare være der i 3 dager. Jeg vet at man kan fly frem til 4 uker før termin. Jeg ble bare litt i tvil om formen osv. Håper jeg ikke gjorde noe dumt noe med å bestille dette. :bag: Men hadde sikkelig lyst på en liten tur :hilarious:

Noen som har erfaring med reise i uke 30+\tredje trimester som vil dele erfaringer?

Jeg har hatt tilsvarende reise i uke 36 og synes det gikk helt fint. Greit å tenke gjennom om en har tillit til helsevesenet der i tilfelle det hadde blitt for tidlig fødsel.

Jeg har hatt tilsvarende reise i uke 36 og synes det gikk helt fint. Greit å tenke gjennom om en har tillit til helsevesenet der i tilfelle det hadde blitt for tidlig fødsel.
Ja jeg kan språket og har familie der, og ikke langt unna så håper det går. Måtte du ha med bekreftelse på termin el fra lege?

Ja jeg kan språket og har familie der, og ikke langt unna så håper det går. Måtte du ha med bekreftelse på termin el fra lege?
Hvis jeg husker riktig tok jeg bare med svangerskapspapirene der termin sto. Du er nok helt trygg når du er lokalkjent:)

Back
Topp