Reise i uke 28

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Sant det er innafor ja? Paris? :rolleyes:

Bestilte oss tur i går og allerede fått reaksjoner. «Tørr du det da?»

Hvis man er frisk så ser jeg ikke helt problemet...?

Jeg var en uke på Mallorca i uke 27 sist, det gikk helt fint. Husk støttestrømper til flyturen!

Reis og kos deg. Det er vel først fra uke 34 de anbefaler å ikke reise så langt

Reis og kos deg. Det er vel først fra uke 34 de anbefaler å ikke reise så langt
Så kanskje ha med dokumentasjon på hvor langt du er på vei? I tilfelle de på flyet tror du er for langt på vei og vil sette seg på bakbeina. Og ja, huske støttestrømper!

Så lenge flyselskapet er fornøyd, så er det bare å reise :)

Har noen dratt på lengre kjøreturer? :p
Vi planlegger 3000km kjøretur (én veg, deretter tilbake) i Mai, da er jeg *kalkulere kalkulere* 22-23 uker på veg.

Jeg var i London, Stockholm, marocco, Barcelona og island mellom uke 15-30.
Hvorfor skulle ikke Paris "gå bra"? :)
Helt enig med deg, så lenge man er i fin form går det helt fint.

Vi planlegger 3000km kjøretur (én veg, deretter tilbake) i Mai, da er jeg *kalkulere kalkulere* 22-23 uker på veg.
Ville satset på støttestrømper der også! Og kanskje litt hyppigere pauser for å strekke på beina enn vanlig? Men har ingen erfaringer med så lange bilturer. Gravid eller ikke gravid :p

Vi kjører forholdsvis jevnlig t/r hjemstedet mitt, hvilket er 800 km hver vei. Det har jeg ikke hatt noen problemer eller bekymringer med, verken nå eller i forrige svangerskap. Sist gang var vi oppover en tur da jeg var i uke 34 :)
Vi kjører hele strekka på en dag, dvs vanligvis 1 stopp midt i turen. Regner med dere har tenkt å bruke et par dager hver vei hvertfall? Jeg hadde ikke bekymra meg for det :) Drikk vann og strekk på beina, så går det nok fint!

Innanfor! Høyres herlig ut, hadde ønskt vi hadde mulighet til å få gjort det og :)

Sant det er innafor ja? Paris? :rolleyes:

Bestilte oss tur i går og allerede fått reaksjoner. «Tørr du det da?»

Hvis man er frisk så ser jeg ikke helt problemet...?
Å reise i uke 28 ser jeg ikke på noe problem, men heller skeptisk ift coronaviruset som er påvist i Frankrike :oops:

Vi har bestilt oss tur til Barcelona i uke 27, snakket med jordmor om det. Og hu syntes det var lurt å ta turen rundt der før en blir alt for tung;) men hun mente det var lurt å ha med en bekreftelse fra legen på hvor langt en er på vei, siden det ikke er så lett å bedømme for andre. Og enkelte flyplasser/flyselskap kan være litt sære:happy:

Dere som skal ut å reise, til Frankrike og Spania - hva tenker dere om coronaviruset? Jeg skal også til Paris om ikke så lenge, men blir litt usikker nå pga viruset som sprer seg så fort..

Dere som skal ut å reise, til Frankrike og Spania - hva tenker dere om coronaviruset? Jeg skal også til Paris om ikke så lenge, men blir litt usikker nå pga viruset som sprer seg så fort..
Tenker at jeg ikke lar begrense av noe som helst før jeg får beskjed om det

Jeg tenker at om det begynner å spre seg mye i Frankrike og Spania så går det ikke lenge før det blir påvist her i Norge også.

Jeg tenker at det er helt innafor :) er jo nå man har mulighet å reise, i sommer blir det sikkert ikke så mye reising.

Jeg skal til Gran Canaria 2 uker i påsken, er da 30-32 uker på vei. Kjenner jeg gruer meg litt, men turen var bestilt før jeg ble gravid, og stort sett er det jo helt ufarlig å reise :happy:

Back
Topp