Reise i første trimester?

Splmamma

Flørter med forumet
Hei! Jeg har nettopp funnet ut om graviditeten, er uke 5+1 i dag:happy: Er fremdeles ikke kvalm, og så tenkte jeg på at jeg skal på jobbreise til Paris i uke 10 av graviditeten - det er ikke forbundet noe risiko med dette? Er det mange som ikke har vært kvalme i uke 5 men blitt det senere sånn at de aldri kunne tenke seg å fly?
 
Jeg hadde heller død enn å fly til Paris på jobbreise i uke 10 :knegg: Ble kvalm ca 6+3 og ga seg først for noen dager siden, over 14 uker nå.. men kan hende du er heldig og slipper unna kvalme, det vet man aldri. Skal være verst mellom uke 8 og 11 om ikke jeg husker feil - men er jo flere som aldri blir kvalme:Heartred Håper du slipper unna og får en fin tur!
 
Jeg hadde heller død enn å fly til Paris på jobbreise i uke 10 :knegg: Ble kvalm ca 6+3 og ga seg først for noen dager siden, over 14 uker nå.. men kan hende du er heldig og slipper unna kvalme, det vet man aldri. Skal være verst mellom uke 8 og 11 om ikke jeg husker feil - men er jo flere som aldri blir kvalme:Heartred Håper du slipper unna og får en fin tur!
Uff! Er jo så tidlig at jeg vil ikke si noe om graviditeten enda til noen, så får evt heller bare droppe å dra og evt si jeg er syk hvis det skulle være så ille:yuck: takk for svar!!
 
Uff! Er jo så tidlig at jeg vil ikke si noe om graviditeten enda til noen, så får evt heller bare droppe å dra og evt si jeg er syk hvis det skulle være så ille:yuck: takk for svar!!
For meg hadde det nok gått fint da jeg var gravid, så det er vanskelig å si. Reiste selv i uke 11 og hadde praksis på skole i to uker. Var litt kvalm, men ikke så kvalm at jeg ville gått glipp av en tur til Paris hvis jeg hadde sjansen. Så jeg er enig med deg, jeg ville satset på å dra og heller droppet det hvis du ikke er i form. Det kunne jo skjedd om du ikke var gravid og ble syk også. :)
 
Jeg reiste på ferie til Sør-Europa i uke 9/10. Ikke noe problem. Småkvalm hver dag og trøtt, men gikk da fint. Umulig å si hvilken form du blir å ha, men jeg ville sagt ja til det.
 
For meg hadde det nok gått fint da jeg var gravid, så det er vanskelig å si. Reiste selv i uke 11 og hadde praksis på skole i to uker. Var litt kvalm, men ikke så kvalm at jeg ville gått glipp av en tur til Paris hvis jeg hadde sjansen. Så jeg er enig med deg, jeg ville satset på å dra og heller droppet det hvis du ikke er i form. Det kunne jo skjedd om du ikke var gravid og ble syk også.
Ja ikke sant! Får bare krysse fingreneTakk for svar!
 
Du kan også få kvalmedempende som kanskje kan hjelpe deg hvis det blir ille :). Også må du jo være litt nøye med mat og drikke. Jeg hadde prøvd å dra!
 
Back
Topp