Noen netter har pappaen tatt babyen heeeele natten (dette fordi han har hatt nattevakter på sykehuset som tillater han å kunne gjøre det natten før vakten ettersom han da har fri på dagen før nattevakten)....og han har da gjort det for å gi meg mulighet til å sove en heeeeel natt alene på soverommet og hente meg inn igjen, dvs. ca. 7-8t i strekk, mens han har vært med babyen i et annet rom (har flaskebarn)....så i følge den regelen kommer min unge til å bli helt skadet jah. Samme gjorde vi med storesøster når hun var baby, og hun er en perfekt unge som er veldig trygg og fungere kjempegodt med alle i barnehagen osv. Vet du hva, synes mange av de artiklene er drøye!
Den som velger å tro på det for alle penga må gjerne det, men synes de drar den for langt. Tenk på de babyene som er vekke fra mora i starten pga. moren må ligge på sykehuset etter katastrofefødsler evt. adoptivbarn osv. Alle burde jo vært skada?
Når det er sagt, så synes jeg man ikke skal reise vekk mange dager fra babyen i starten ettersom dette kan forsinke/amputere tilknytningen til moren dersom det dreier seg om flere uker.