Reise fra baby

førstebaby 24.8.14

Betatt av forumet
Min baby er nu 6uker gammel, er det greit at eg reise vekk for 10dager? Jeg full amme han.,, men jeg er nødt til å reise må møtes personlig i banken på hjemmlandet mitt. Jeg er redd at d skal blo vanskelig å produsere melk igjen når eg kom tilbake og jeg bekymrer at faren klarer seg ikke alene for 10dager. Jeg trenger tips damer.. Ka skal eg gjøre?

Jeg hadde nok ikke reist fra lillemannen min i 10 dager nå når han enda er så liten. Hadde enten tatt han med eller ikke reist :-)

Hei!

Om du fullammer og drar ifra babyen, må du passe på at babyen tar flaske.
I tillegg må du pumpe deg slik at du ikke mister melken.
Les mer på ammeforumet vårt, eller les på www.ammehjelpen.no

Jeg hadde ikke gjort det. Har du mulighet til å ta med babyen?

Jeg hadde ikke gjort det. Har du mulighet til å ta med babyen?
Det er til filippinene... Det er bdre for han å vente her enn å ta 22timer fly. Han kan flaske nu fordi eg går på skole hver mandag så tar han mm fra flaske hver mandag... Men ja eg sjønner at eg må ikke reise fra han uensatt... Men eg må, dette er planlagt før æ ble gravid, viktige dokumenter som må signeres og fikses, hvis eg vente lenge det kan bli problem i fremtiden... Uff dette stesser meg så jævlig at eg får ikke sov og tenker så mye at eg e o dårlig humor og krangle med mannen.

Tenker uannsett at baby har det bedre om du tar han med deg så slipper du både stresset over melk, om far håndterer det eller ei. Det er kanskje ikke optimalt, men dersom du må reise så har nok helt sikkert baby det bedre med de timene flyreisen tar uannsett. Det må da være bedre for alle parter, men for all del du er mammen så det blir din avgjørelse.

Jeg hadde aldri dratt fra min lille baby. Hadde kviet neg for å være borte i en time bare..

Jeg tror at flyturen kan gå helt greit ;) babyen vil sove masse og ved letting og landing så ammer du slik at den unngår propper i ørene. Ville ikke ha reist fra babyen så lenge..

Kunne aldri dratt fra babyen så tidlig! Ta baby med deg,det går nok veldig fint☺ Baby har det bedre med mammaen sin så tidlig i livet

Veeeeldig 2 åring på fly enn baby! ;) jeg hadde tatt han med eller blitt hjemme.

Nei. Du bør ikke forlate babyen mer enn dobbelt så mange netter som den er år (mener det er sånn "regelen" er). Dvs ingen netter, enda. Jeg tror helt ærlig dette kommer til å skade tilknytningen mellom deg og barnet. Ta babyen med deg, en så liten baby bryr seg ikke om dere er på fly eller i stua, så lenge den er med mammaen sin.

Nei. Du bør ikke forlate babyen mer enn dobbelt så mange netter som den er år (mener det er sånn "regelen" er). Dvs ingen netter, enda. Jeg tror helt ærlig dette kommer til å skade tilknytningen mellom deg og barnet. Ta babyen med deg, en så liten baby bryr seg ikke om dere er på fly eller i stua, så lenge den er med mammaen sin.

Dobbelt så mange netter som den er år?!Hvor har du hørt den regelen? Lest noen plass?

Jeg hadde ikke reist fra babyen min. Hadde ikke likt å hatt han med meg på fly så langt heller, men hvis det absolutt ikke går an på noe annet vis hadde jeg tatt med meg baby..

Alle banker jeg vet om har ordna så du kan signere elektronisk eller sende papirer i posten som du kan signere..? Høres litt rart ut at du må dit personlig eller?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dobbelt så mange netter som den er år?!Hvor har du hørt den regelen? Lest noen plass?

Jeg hadde ikke reist fra babyen min. Hadde ikke likt å hatt han med meg på fly så langt heller, men hvis det absolutt ikke går an på noe annet vis hadde jeg tatt med meg baby..

Alle banker jeg vet om har ordna så du kan signere elektronisk eller sende papirer i posten som du kan signere..? Høres litt rart ut at du må dit personlig eller?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Husker ikke, en eller annen side, sikker BV. Dvs at babyen ikke bør være borte fra hovedomspersonen sin mer enn 1 natt når den er 6 Mnd, 2 netter når den er 1 år osv. Husker ikke helt regelen men det var noe sånt :) klarer nesten ikke være borte fra min lille på 6 uker i 2 timer en gang :/

Min baby er nu 6uker gammel, er det greit at eg reise vekk for 10dager? Jeg full amme han.,, men jeg er nødt til å reise må møtes personlig i banken på hjemmlandet mitt. Jeg er redd at d skal blo vanskelig å produsere melk igjen når eg kom tilbake og jeg bekymrer at faren klarer seg ikke alene for 10dager. Jeg trenger tips damer.. Ka skal eg gjøre?
Jeg hadde aldri reist fra en så liten baby. Kan det ikke utsettes? Ta det som en ferie senere? Jeg hadde i alle fall tatt med babyen.

Back
Topp