reise bort...??

feliz

Flørter med forumet
Jeg lurer så fælt på noe....Vi er bedt i bryllup en mnd Før termin.....Bryllupet skal være ganske langt unna...så vi må ta båt til Danmark.Og så er det noen timers kjøring derfra...................Hva tror dere om dette??Har jo ikke noe erfaring m graviditet og reise.hehe-kansje dumt å reise så langt hjemmefra bare 1 mnd før???Må jo selvf se det ann når tiden kommer...men vil vite hva dere mener???KLEM

Er formen fin når den tid kommer, så ville jeg ha reist! [:)]

De har da sykehus i Danmark også, fødes jo barn  der hver dag.. er formen ok synes jeg du skal reise:)

god tur..

TAKK FOR SVAR!!okiiii.d va jammen bra å høre[;)]håper formen er bra,for vil gjerne.

Jeg skal i 2 bryllup i Danmark i sommer - begge sånn en måneds tid før termin. Skal være forlover i det ene, så der må det bare gå fint[:)]. Og skulle det skje noe, så er det jo som det ble sagt, sykehus og leger her også. Moro med bryllup!

DRA!!!! [;)]
Nyt tia du har før den lille kommer!!

ORIGINAL: Eva31

Hvor lang tid tar båten over? Jeg ville kanske undersøkt om de har lege ombord (ikke for å gjøre deg nervøs, men jeg ville vært litt skeptsik hvis det var meg).

Det kommer ann på hvilket selskap du reiser med.  I et selskap jeg vet om tar det 16 timer til Danmark og det ikke lov å reise hvis man er mer enn 7 mnd. på vei. Det fordi det  ikke er noe lege ombord.

Kos deg alt du orker. Kan jo sove på båten og i bilen. Skal det skje noe så er det jo sykehus i Danmark og.

tusen takk for svar!Det er virkelig hjelpsomt [;)]Ja får hørte med selskapet vi reiser med....det var lurt.Er jo greit å være helt sikker i tilfelle....

Back
Topp