Reise bort på jobb...

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Ikkje noe baby relatert men pytt pytt... Manne fikk tilf fra jobben i dag omat det blei mest sannsynlig tur til Ølen for han i neste uke. Da blir han vekke mellom 12 til 21 dager... Phuu,eg har ikkje vert så lenge alene med ungene siden han sluttet i nordsjøen for 2 år siden... Så gruer meg en hel del,men som han sa vi får tenke på dem gode pengene og så kan du kansje få deg den vogna som du har lyst på ;) Hihi han er nå søt og :D

Det kan jo være tungt å være alene med hus og unger såpass lenge, men håper for din del at dere kommer til å kose dere og at tiden går fort. Også er det jo alltids kjekt med litt ekstra penger i kassa! :)

Med 3 barn i hus så fyker som regel tiden avgårde :) Bare dem ikkje ryker i tottene på hverandre hver dag... Kose oss skal vi,så godt vi kan :) :)

Pengene kommer jo godt med da,men skjønner at dette ikke er den beste tida å være alenemor på. Men det høres ut som du er sterk,så dette klarer du :-)

Hvor langt fra Ølen bor du da siden han ikke kommer hjem på kveldene?
Eller er det døgnskift han skal jobbe?

Vi bor på en liten plass 50 min med båt fra stavanger

Aner ikkje hva skift han skal jobbe ennda. Renker med det blir 7 til 19

Aha, ikke så lett å bare dra hjem etter jobb da nei :(
Men jeg tror du klarer dette bra jeg, så får du bare hyle ut om deter noe du vil klage på her inne i mellomtiden ;)

Det klarer du fint. Har du vært gressenke før så klarer du det iallfall ;) klem fra en annen gressenke :)

Gruer meg bare til han skal reise og ligge alene igjen første natta,er liksom så uvannt når det er lenge siden han har vert borte fra oss.

Back
Topp