reise bort i 4 dager når barnet er 10mnd?

Det går sikkert kjempefint! Jeg derimot er hønemor og tror ungen lider hvis jeg ikke er der hehe, så jeg klarer ikke være borte mer enn noen timer ;)
Jeg er litt der jeg også. :p Kjenner på samvittigheten at det ikke er helt bra det her. Men har på en annen måte voldsomt lyst å dra. Har komt meg gjennom et skoleår med lillemann i magen, og nå har jeg nesten fullført et til på kveldstid. Har vært ute noen ganger, men har ikke hatt en "fridag" på aldri så lenge. Bare vært borte noen timer.

Sånn er det jo å få barn, men syns jeg fortjener en liten tur også :D:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi skal være borte fra torsdag til søndag når han er 13 mnd og gruer meg allerede. Mest fordi vi skal fly. Kjenner jeg plutselig har fått litt flyskrekk tilfelle det skal skje noe med meg, hvordan skal det da gå med lille. Tåpelig tanke, men det er noe som har plantet seg i hodet etter jeg ble mamma...
 
Vi skal være borte fra torsdag til søndag når han er 13 mnd og gruer meg allerede. Mest fordi vi skal fly. Kjenner jeg plutselig har fått litt flyskrekk tilfelle det skal skje noe med meg, hvordan skal det da gå med lille. Tåpelig tanke, men det er noe som har plantet seg i hodet etter jeg ble mamma...

Jeg kjenner til den der! :p Har nesten blitt småhypokonder siden jeg fikk førstejenta. Er iallfall mer redd og har respekt for livet. Det hører vel gjerne med.. Håper jeg :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjenner til den der! :p Har nesten blitt småhypokonder siden jeg fikk førstejenta. Er iallfall mer redd og har respekt for livet. Det hører vel gjerne med.. Håper jeg :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe... Ja de hører nok med vil jeg tro, men det er jo litt irriterende at etter en fødsel blir en den kjempe pingla:p
 
Back
Topp