Reise bort - ang seng

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Vi skal bort neste helg og ligge borte i 2 netter.
Til vanlig ligger Ronja i ei kurv på natta. Jeg tenkte at vi skulle ta med den, men sambo mente at det holdt med å ha med vogna....
Må vel være best å ha med senga hennes? Eller styrer jeg for mye? [8|]

Jeg ville bare tatt med vogna jeg da, veldig mye å drasse med seg..!! Vi bruker vognbagen til seng her hjemme, og det funker superfint ;-) god tur..!!

Skjønner det[:)] Hadde jeg brukt baggen som seng hadde jo det vært greit. Men ettersom vi ikke bruker den på natta tenkte jeg det ble dumt å bruke vogna.
Tenketenke

prøv å legge ho i vognbagen disse nettene før turen,så bi ho vant med den. så slipp dåkk å drasse med så masse.

Vi har vert hos foreldrene mine to helger og vi har kun hatt med vogna som han har sovet i. Hadde aldri fått med sprinkelsenga[8D] Gjorde det samme med Isabell da hun var baby. Når hun ble eldre gikk vi overt il reiseseng og det blir det vi gjør denne gangen også [:)]

her har vi bare vognen me oss på tur..
sover kjempegodt i den[:D][:D]

senere bir det reseseng å ha me seg[:D][:D]

Ok. Da blir det kun vogn[:)]

Det går nok greit skal du se. Til sammenligning eller ikke, så kan jeg si at storesøs her aldri har vært vant med å sove i vogn vanligvis, men det går fint i barnehagen.[:D]

Vi låner reiseseng når vi er på tur, ellers så bruker vi kurv nede i stua hjemme og sprinkelsenga oppe. Det går helt supert det.[:D]

Back
Topp