reise 7 timer med tog

jabuka

Glad i forumet
på onsdag skal vi til kr,sand og reiser fra gjøvik det tar ca 7 timer..
vi skal sitte i familie vognen, men vår trille vogn må de ta fra oss for det er fult og de skal sette den et annet sted, men jeg lurer på hvor jeg skal gjør av lille denis kan jo ikke holde han så lenge [&:]
har noen av dere reist før med tåg med ungen og hvordan gjorde dere det?

Har aldri reist med barn så langt på tog, men jeg jobber som konduktør. Vognen må nok inn på lasterommet. Hva slags vogn har du? Om du kan ta ut baggen kan kan vell sove i den?[;)]

den på toget? da er det familie vognen, men barne vognen husker jeg ikke hva heter den ligger nede i gangen[:D] men går ann å ta av den greia han ligger i, da må vi ha den på fanget våres, har det ikke en plas vi kan legge den? eller går det ann å sette han i bil stol tror du?

Jeg tenkte på om du har bag i vognen din[8D]
Du kan evnt ringe NSB å spørre om det er mulighet til å få en plass hvor du kan sette fra deg bag/bilstol. Har du fått bilettene alt?

Etter hva jeg har forstått så står ikke vognen i lasterommet, men ved det spesielle toalettet (ihvertfall der jeg har sett vogner når jeg har tatt sørlandstoget). Slik at ungen kan ligge i vognen sin og sove (de sover som regel veldig godt nettopp på grunn av gyngingen og den høye lyden). Skal selv reise med tog i 6 timer på samme strekning i april, så si hvordan det gikk etterpå da [;)]

ORIGINAL: jabuka

vi skal sitte i familie vognen, men vår trille vogn må de ta fra oss for det er fult og de skal sette den et annet sted, men jeg lurer på hvor jeg skal gjør av lille denis kan jo ikke holde han så lenge [&:]

jeg ville tatt med bilsetet, så du kunne ha byttet litt på... Og jeg regner med at dere vet at til kr.sand så må man bestille billett på nett eller via kundeservice, det pga at vi (dvs meg) som jobber på narvesen ikke ser hva som er ledig på toget... Men merkelig at dere ikke får tatt med dere vogna...