Reiseønsker :)

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Hvor har du lyst til å reise?

Har alltid ønsket å reise til Egypt :) Noe jeg har drømt om siden jeg var lita..

Sent from my GT-I9100

Jeg har aldri vært i Roma, og dette er et sted jeg har veldig lyst til å besøke :)

Jeg kunne også tenke meg å reise til Roma..eller eventuelt tilbake til Maldivene :)

Hawaii og New Zealand

Nå vil jeg til Spania der mamma og pappa har en leilighet!!!

Maldivene er jeg enig i at hadde vært supert!

Kunne tenkt meg Australia også. Litt usikker på hvor i landet, men antakelig mange alrighte plasser å besøke der :)

Jeg kunne tenkt meg og reist til Roma og Australia :) og New York. Mange steder jeg gjerne skulle reist til ;)

New York - siden jeg har bodd der så lengter jeg alltid tilbake :-)

Ellers hadde jeg ikke blitt lei meg for en tur til en gresk øy, men da vil jeg være ugravid, slik at jeg kan fråtse store mengder fetaost og avslutte måltidet med en sterk en ;-)

Jeg reiser egentlig hvor som helst hvis jeg får tilbudet tror jeg :-p

Veldig mye eksotisk her, så trekker det litt "andre veien", kunne tenkt meg Svalbard og Island.

New York - siden jeg har bodd der så lengter jeg alltid tilbake :-)

Ellers hadde jeg ikke blitt lei meg for en tur til en gresk øy, men da vil jeg være ugravid, slik at jeg kan fråtse store mengder fetaost og avslutte måltidet med en sterk en ;-)

Jeg reiser egentlig hvor som helst hvis jeg får tilbudet tror jeg :-p
Da vet jeg hvem jeg må spørre om tips når vi skal til new York;)

Har en søster som er på backpacker i Australia nå. Ut fra bilder og det hu forteller meg av opplevelser, så har jeg en stoor drøm om å dra til Australia ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp