reinspikka bullshit

lnie

Forumet er livet
Var hos veterinæren igår med hunden. Så sjekka han stenene i pungen, den ene har ikke kommet ned og hadde den ikke kommet ned innen 6mnd. så var det INGENTING å gjøre med det, for det er bare TULL at man kan gjøre noe med det.

oppdretteren sier; det er REINSPIKKA BULLSHIT det veterinærer sier, frem til 18mnd. kan man hjelpe hundene med å få ned stenene i pungen.

da vet dere det.[:D]
kjeder meg litt..

Å så bra! For det har jeg alltid lurt på [:D][:D]

Hunden til mamma og pappa sine sånne dingser falt ikke ned før han var 12 måneder eller noe.
Og da skulle han egentlig oppereres da han var 17 måneder[:)]

Skaff deg ny vet for han der kan jo ikke ha peiling..
Her var ene stenen treg og vis den ikke hadde kommet ned innen så så lang tid så skulle de hjelpe den :)

Men den kom av seg selv :)

ORIGINAL: Emsn

Skaff deg ny vet for han der kan jo ikke ha peiling..
Her var ene stenen treg og vis den ikke hadde kommet ned innen så så lang tid så skulle de hjelpe den :)

Men den kom av seg selv :)

Oppdretteren min sa at det var flere veterinærere som kunne si at dette var tull, det sa hun faktisk dagen før vi var hos han[8D]

Men vi skal uansett prøve et annet sted av forskjellige grunner, innimellom må man prøve fler før man finner en man er skikkelig fornøyd med [8D]

Syns det var interessant jeg, men jeg er litt merkelig [:)] lykke til med å få steinene ned i pungen [8D]

ORIGINAL: LaMona

Syns det var interessant jeg, men jeg er litt merkelig [:)] lykke til med å få steinene ned i pungen [8D]

Takk[8D]

Back
Topp