Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har det supert jeg :) Sliter litt med halsbrann når jeg skal legge meg, men ellers ingenting :)
Artig at jeg nå kan kjenne at det er noe der, livmora har kommet seg opp, og jeg venter bare på bevegelser.
Jeg skal på ul om 3 uker. er da 16 uker på vei, er ikke det litt tidlig?
Oj. Ul i uke 16 det syns jeg var tidelig ja. Men var ikke du på ul for ikke så lenge siden og fikk flytta Terminen din? Å legen sendte vel brev til føden med den andre Terminen sikkert.
Jo formen her er vel så som så. Forsatt kvalm og spyr. Forsatt vondt nedersti magen som de ikke finner utav. Men uten om det går detfint. Skal på jobb igjen i morgen :)
Hvor jobber du da? Så rart at de ikke finner ut av smerten, men da er det sikkert ikke noe å bekymre seg over :)
Jeg fikk ultralyd på bakgrunn av den korrigerte terminen min etter den tidlige ul-en, så jeg syns jo det er rart at jeg fikk så tidlig. Men det gjør ikke meg noe..jeg klarer nesten ikke å vente. Kanskje jeg får en ny en, siden de mener det var for tidlig??