Reinbue!

Lene1986

Forumet er livet
Halloen du! Suns du er ganske stille for tiden.
Hvordan går det med deg og dere? [:)]

Hei :) Så hyggelig med egen tråd og greier :)
Jeg er innom støtt, men jeg har ikke så mye å bidra med føler jeg :P
Begynner på min siste av en 4-ukers praksis periode. Det er jo 100% og i tillegg har jeg jobba 1-3 ganger i uka på kiwi. Laaange dager med andre ord. Det er så slitsomt!
Lagde en poll på sept2011, hvor jeg lurte på hvor mange som er sykemeldte, eller som har vært det. 57% er eller har vært sykemeldte, og det er som oftest fordi de er slitne og kvalme. Det er jeg og!! Men holde ut, det skal jeg!!
[:D][:D][:D]

Så vi har det bra, men jeg er sliten

Hvordan går det med deg da?

Næhh - du får september baby du ja [:D] Herlig! 7 - 8 uker på vei nå da? Blir det en privat UL? [:D]

SÅ bra det går fint med dere!!

Er ganske mange som blir sykemeldt ja. Her har jeg selv spydd opptil flerre ganger til dagen i nå 13 uker ca, men går forsatt på jobb. Ganske stolt må jeg si. [:D] Håper og kyrsser fingrene for at formen skal bli bedre hver dag. Men hvis det ikke kommer seg snart må jeg nok ta meg en tur til legen tror jeg.

ja, stemmer det kathmor, er ikke helt sikker på terminen selv, men tror babyen kommer i september :)
vil på ul snart, men har ikke kommet så langt enda. Jeg må bli ferdig med denne uken først.

ORIGINAL: Reinbue

ja, stemmer det kathmor, er ikke helt sikker på terminen selv, men tror babyen kommer i september :)
vil på ul snart, men har ikke kommet så langt enda. Jeg må bli ferdig med denne uken først.

å har ikkje fått det med meg, grattis med spiren da, klaffa ganske kjapt da[;)][:D][:D]

Back
Topp