Reimatec!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Skal ikke den være 100% vanntett? slik at man kan omtrent sitte i vanndamen uten å bli bløt?
Snuppa har hat reimatec i hele vinter, aldri hat noe problem med den, men da jeg kom å hentet henne
i dag i bhg, var hun gjennom våt! Skal ikke reima dressen tåle mer? [8|]

Kommer jo litt an på hvordan den har blitt vasket, impregnert osv... Og selvsagt hvor vannet har kommet inn. Lillemor kan også være våt f.eks rundt anklene der vannet har trengt seg inn men aldri på selve kroppen...

Om du har gjort alt rett ville jeg virkelig ha reklamert på den ja. For de dressene er såpass dyre at man burde kunne forvente mer.

Den aldri vært maskin vasket, og den er impregnert med spray som er kjøpt på babyshop.
Hun var våt i rumpa, ikke nede i beina osv.

ORIGINAL: brownie*

Vinterdressen du snakker om?? I såfall så har jeg merka det på vår i det siste..Når det har vært vel vått, så har han og blitt våt..Ene dagen hadde han regelrett bada i en damm da men er litt skuffa over dressen i år..Opplevde ikke dette i fjor!

Edit: han har ofte vært våt opp over beina, så kan jo hende vannet kommer inn fra nede...

Ja, er vinterdressen! Den skal jo virkelig tåle mer, mener jeg?

Aner ikke, men dressen vårtar inn vann om bare d og jg har gjort alt rett. Har regnbukse utenpå dressen og allikevel blir hun våt igjennom. Ja hun lever i vanndammer, men burde være tørr for d synes jeg[:)]

Ingen garanti nei... Men du kan jo høre der du kjøpte den, så kan de klage.. Kanskje reima trekker tilbake vanntettheten sin..
Min har tilgode å bli våt i vinterdressen sin annet enn gjennom beina og når hun drikker sølevann gjennom toppen...
Men vi kjøpte brukt vårdress, den ser jeg er litt slitt og den tar inn vann ved leggen og knærne.. Dessverre.. Men vår helt nye dress gjør altså ikke det..
Dere har vel ikke vasket den med tøymykner?[8|]

Nei, den dressen er aldri vært vasket, har aldri vært møkkete [:)] ikke er den så veldig gammel heller, siden jeg
kjøpte den veldig sent i vinter..

ORIGINAL: dripdrop

Skal ikke den være 100% vanntett? slik at man kan omtrent sitte i vanndamen uten å bli bløt?
Snuppa har hat reimatec i hele vinter, aldri hat noe problem med den, men da jeg kom å hentet henne

Gutten min var også blitt gjennomvåt med den i dag, trodde også den skulle være vanntett. Han var våt på hele stilongsen.

ORIGINAL: Olline

Gutten min var også blitt gjennomvåt med den i dag, trodde også den skulle være vanntett. Han var våt på hele stilongsen.

min snupp var våt over hele rumpa, nedover lårene til kne'a så stoppet det der, så det er ikke det at dressen trekker vann ved
beina, men rett og slett over hele rumpa/ lår partiet! Tar med meg dressen til butikken imorgen jeg å klager!

Noen som vet hva slags garantier man har på reimadress?

Hadde uansett aldri i verden funnet meg i at en så dyr dress tar inn vann...

ORIGINAL: Labambie

Kommer jo litt an på hvordan den har blitt vasket, impregnert osv... Og selvsagt hvor vannet har kommet inn. Lillemor kan også være våt f.eks rundt anklene der vannet har trengt seg inn men aldri på selve kroppen...

Om du har gjort alt rett ville jeg virkelig ha reklamert på den ja. For de dressene er såpass dyre at man burde kunne forvente mer.

Back
Topp