reimatec vår/høstdress

Toppsi00

Blir kjent med forumet
Det er jo så mange forskjellige modeller... men hva er forskjellen?? er det kun designet eller????
http://barnihagen.no/shop/
noen her inne dere kan anbefale?

Vi har Santorini... Veldig fornøyd med den.. Men vet desverre ikke noe om de andre..

Vi har Reima Tec Biome, den som han har på seg i signaturen. Er veeeeldig fornøyd! [:)]

Mest design, men KIDDO Er ikke vanntett hvis det er et alternativ... TEC er vanntett, men det meste er vel tec?

JEg var å kjøpte den idag:D
Var litt usikker på om jeg skulle ta 80 eller 86, men målte å synes ikke det var store forskjellen så tok 86... kan bare brette opp 1 gang i begynnelsen!!!
Tenker du at dette er en dress du skal bruke hele året å supplere med ull under, eller kun på vår og høst?
ORIGINAL: Tyttebæra

Vi har Reima Tec Biome, den som han har på seg i signaturen. Er veeeeldig fornøyd! [:)]

ORIGINAL: Toppsi00

JEg var å kjøpte den idag:D
Var litt usikker på om jeg skulle ta 80 eller 86, men målte å synes ikke det var store forskjellen så tok 86... kan bare brette opp 1 gang i begynnelsen!!!
Tenker du at dette er en dress du skal bruke hele året å supplere med ull under, eller kun på vår og høst?
ORIGINAL: Tyttebæra

Jeg kjøpte også 86, selv om Jonas akkurat passer 74 [:)] Har fleece under, og han har vært varm og god de kaldeste dagene. Blir og bruke den hele året såfremst det ikke er sol og sommer ute [:)] 
ELSKER den dressen [:D]

ja jeg fallt helt for den på butikken!! tenkte bruke den som en helårsdress i barnehagen, å bare ha på ett ekstra lag ull om vinteren!!
nå må jeg ha en matchende lue til og ;)

Back
Topp