reimatec i str 116

tipp

Forumet er livet
Hvordan er de i str egentlig? noen som vet? jeg vet at dressene i mindre str er store i str,men gjeldre det for store barn og?

Har ne jente på 4,5 år. hun har nett begynt å bruke 110 i bukser. Vil 116 bli altfor stort da?i reima altså?

Noen som evt har en reima tec liggende og støver ned som du vil selge?[8D][:)]

ORIGINAL: tipp

Hvordan er de i str egentlig? noen som vet? jeg vet at dressene i mindre str er store i str,men gjeldre det for store barn og?

Har ne jente på 4,5 år. hun har nett begynt å bruke 110 i bukser. Vil 116 bli altfor stort da?i reima altså?

Noen som evt har en reima tec liggende og støver ned som du vil selge?[8D][:)]

jenta mi på 5 brukte en reimadress i 110 i fjor... da var hun ca 106 cm lang. den passet veldig bra...
i år måtte hun ha ny...så nå kjøpte jeg 122...litt stor,men ikke alt for stor...og hun er nå ca 112 cm lang... jeg prøvde 116 på henne,den passet akuratt.... derfor valgte jeg en større...

martine bruker 116 i bukser nå...

håper dette var til litt hjelp...

Takk[:)]Ja, ble litt klokere nå[:)]tror det må bli str 116[:)] takk for svar[:)]

jeg har en på 3,5 år. Hun har 104 i dressen, bruker 104 i bukser

blir nok en 116[:)]

104 blir for lite,110 blir sikkert akkurat passelig denne sessongen. 116 blir kanskje litt for stor,men hun får no bevegd seg godt da,pluss at den vil kanskje passe neste sessong og[:)]

takk for svar dere[:)]

Min gutt bruker 116 i genser, 110 i bukse, er 116 cm lang, og str 116 i reima dress er mer enn stor nok. Tror han kan bruke den til neste år også.

Back
Topp