reimadress hjelp

Snart4barnsmor

Gift med forumet
Hvilken størrelse har dere som har barn født i april i reimadress til vinteren? Tenker ikke på første året, men neste år. Ungen vil da være ca 1,5 år. Har en dress i størrelse 80 fra storebroren, men vet ikke om jeg får brukt den.

De er store i str., så det går helt sikkert fint med 80. [:)]

minsten er født i mai ifjor, har kjøpt 86, jeg synes ikke de er store i str, mellopmste fikk til 2års dagen ifjor, måtte ha 98, og den kommer ikke til å passe i vinter!

minstemann er 14mnd og vi har kjøpt str 86. tror ikke han kan ha noe mindre med tanke på at den skal vare en hel vinter.

poden er født april 07, vinteren 08/09 brukte han 86 i reimatec vinterdress. Den passet såvidt hele sesongen.. [:)]

ORIGINAL: lumina og Erik

poden er født april 07, vinteren 08/09 brukte han 86 i reimatec vinterdress. Den passet såvidt hele sesongen.. [:)]

Takk.. [:)] Da tror jeg nok ikke den kommer til å passe nei. Storebroren brukte den i 4 måneder fra han var året. Og da var den fortsatt litt romslig, men tror ikke ikke den hadde passet veldig mye lenger til han.

Tord er født i januar i år, og han har str 80 i reimadress nå. Er litt stor til han men ikke så stor at han kan komme til å bruke den helt frem til han er 1 1/2 ÅR

Maja er født i juli 07, og ifjor hadde vi Reimadress i str 86. Jeg syns den dressen var stor str i hvert fall, så vi tok den ikke i bruk før over nyttår i hvert fall, måtte bruke noe annet så lenge så hun ikke skulle drukne i dressen.
Vil tro at den er passe et par måneder nå i høst, og så har vi en i 92 eller 98 (husker ikke) som vi tar i bruk så fort vi ser vi trenger det.

om han skal bruke den når han er 1,5 år ville jeg tatt str 86.

Leah er født i mars 08, og vi har kjøpt 80 i vinterdress. Hun bruker som regel bestandig en størrelse mindre i uteklær enn vanlige klær siden de er store på str.

jeg har en som er født i februar, hun fikk 86 den vinteren, men den var stor[;)]

Back
Topp