Reima

Bao

Glad i forumet
Har arvet 2 stk Reima dresser. (Er reima og reima tec det samme?) De passer fint i str nå utover vinteren, men jeg syntes de er så tynne. Er det sånt supermaterialer i de, eller er det ikke vinterdresser jeg har arvet?(Har reima noe annet enn vinterdresser?)
 Fikk beskjed om å bruke ulldresser inni- sånn type janus krepp-ull ol. Blir det varmt nok? Kommer ikke til å være ute i timesvis i veldig kulde..
- Føler meg litt dum, men kan ingenting om klær!
 
er dem vatterte eller helt "flate"? vatterte er vinterdresser, men må ha ull under. Ville ikke gått for janus krinkelull da den ikke er lie varm som 100%ull. Det beste er om du kan få noen til å strikke for deg, eller strikke selv. Ellers så har både nøstebarn og sparkjøp supre ullfleeceklær.

under vinterdressen ville jeg hatt et lag ullundertøy, et lag tynt bomull (tynn trøye og tynn joggebukse) og deretter ull. om det blir for mye , droppe bomullslaget. Kommer litt an på hvor aktiv/varm av seg barnet er og hvor tykk ullen er...
 
Takk for svar! Fant ut at den ene er polstret, og derfor litt tykkere enn den andre. Den tynneste kan vel brukes når det ikke er så kaldt den da, og til våren og sånn.
Skal se om jeg får satt igang farmor med å strikke litt til oss.
- Heldig dere som har sparkjøp i nærheten, virker som at de har mye fint til barna der. Hadde ikke hørt om fleeceull engang jeg! Mye nytt å sette seg inn i som mor.

Takk for svar nok engang! =)
 


Bao skrev:
Takk for svar! Fant ut at den ene er polstret, og derfor litt tykkere enn den andre. Den tynneste kan vel brukes når det ikke er så kaldt den da, og til våren og sånn.
Skal se om jeg får satt igang farmor med å strikke litt til oss.
- Heldig dere som har sparkjøp i nærheten, virker som at de har mye fint til barna der. Hadde ikke hørt om fleeceull engang jeg! Mye nytt å sette seg inn i som mor.

Takk for svar nok engang! =)

de har nettbutikk, rimelig porto har de også :)
 
Back
Topp