Reima VR Reima tec?

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hva er forskjellen??

Som jeg har skjønt det så er Tec langt mere vanntett[;)]

okay,men det er jo di vanlige reima også[8|]

En ekspeditør i en butikk sa til meg at tec har mer slitesterkt stoff på nedre delen av dressen( altså fra midjen og ned).

ORIGINAL: Månemor

En ekspeditør i en butikk sa til meg at tec har mer slitesterkt stoff på nedre delen av dressen( altså fra midjen og ned).

Det er Reima tec + som er mer slitesterk fra livet og ned.
reima tec er lik på hele dressen

ORIGINAL: WZ

å hjelpe meg er det en pluss også[:D]

Barnas Hus har forresten 30% på alt fra Reima på søndag (gjelder ikke nettbutikken)

ORIGINAL: WZ

Aha, var det sånn det var! Ikke lett å følge med på alt nei[;)]

Reima er til barn som ikke er så mye i aktivitet som barnehagebarn. Kan også brukes på dager hvor det er kjølig om våren/høst. Er som regel til barn vra str 62 til 80/86...Kommer litt ann på...

Reima Tec har en vanntetthet opp til 8000 mm med vann. Dvs at det er rimelig tett. Ikke like tett som regntøy, men du skjønner vel tegninga. Passer best til barn fra 1 år og oppover.

Reima Tec Pluss har slitesterk stoff fra livet og med. Tror det heter Cordura... Denne dressen er ypperlig for barn som er veldig aktive. Som liker å krabbe på bakken, skli på rompa...Passer best til barn fra 4 år og oppover...

Back
Topp