Reima vinterdress

Toppsi00

Blir kjent med forumet
hvordan er de i str.?
mini her skal begynne i barnehagen i sept. og er da 1 år.. tenkte kjøpe høstdress i 86.. MEn hvilken str. bør jeg kjøpe i vinterdress? blir 86 for lite? lurt å kjøpe 92? VEt ikek o han får bruke den 2 sesonger uansett?

Kom over en reima vinterdress til halv pris, men de hadde bare 86 som største...

Jenta mi bruker 80 i sin vinterdress enda..

Snuppa her bruker vinterdress i str 80 nå.
Tror det kommer veldig ann på modell hvor store de er i str.

Jeg synes de er store i str.

Gutten min var også 1 år da han startet i bhg i slutten av august. Jeg hadde kjøpt en vår/høst-dress i str 80 som han skulle ha til bhg-start, og da var den dressen stooor til han (måtte brette godt opp på armene osv.). Gutten min er nå 19 mnd og passer fortsatt denne dressen i str 80. Dressen er akkurat passe nå, og gutten min er helt gjennomsnitlig på høyde og vekt [:D]

Har kjøpt en vinterdress til halv pris tidligere i vinter, og kjøpte i str 92 så den skal passe neste vinter. Og den dressen er veeeeldig stor til han nå [:)]

Så var jeg deg, og mini'n din er gjennomsnittlig stor, så ville jeg kjøpt høst-dress i 80 eller 86, og vinterdress i 86 eller 92 [:)]

Her ble snuppa 1 i mai i fjor , og har denne sesongen brukt str 74 frem til november før vi da kjøpte str 80. Jeg synes de er store i str!
Hadde ikke kunne brukt 86 på henne nå(hun blir 2 år nå i mai)

De er store i str. snuppa mi er 2 år og 3 mnd å bruker str. 86 i reimadressen sin og den er enda litt stor !

Leonora er 3 år, 95 cm sist vi målte henne for ca 8 mnd og 16,7 kg og hun har reima dress i str 86. Den har passet som støpt, men til høsten igjen så må vi kjøpe ny.
De er med andre ord VELDIG store i str.

Back
Topp