Reima vinterdress

Lykkeboom

Gift med forumet
Mitt Reima-prosjekt [&:]

Må bare le av meg selv... [8D] 
I 2 uker nå har jeg prøvd å få tak i en bra Reima vinterdress til snuppa.
Har sjekket opp diverse nettbutikker som har tilbud, men der er bare små str. igjen. På finn.no blir de solgt i det de blir lagt ut, så om man ringer 20-30 minutter etter annonsen er der = solgt [:@]

Mandag kom OBS'n med kjempetilbud... partivare= tomt i går [:'(]

Lurer på om jeg får tak i en før vinteren er over [:D][:D][:D]

Har forresten et lite spørsmål til dere som har Reima vinterdresser.
Hvordan er de i str.? Tenker spes. på str. 92 og 98.
Er det forskjell på dem med glidekås ned langs forten(kaller dem baby-modell) og dem med hele bein og rett ned glidelås? Snuppa vår er muligens litt lang i ryggen og derfor blir noen dresser fort for små. De blir trang mellom skuldre og rompa. Noen som har noe erfaring med dette?

Blir kjempe glad for alle svar  og håper at Reima-prosjektet mitt snart er over [:D]

Jeg var på obs igår og får å se!
Men de og var utsolgt.. Var på lagunen. Ikke sett på sartor..

Men MÅ du ha reima!?

Så at de hadde en flott Helly Hansen på OBS til 999,-

Okei, ehm, i fare for å bli upop her, men jeg var å så på de reimadressene på obs og jeg ble i grunnen ikke så imponert. Jeg er enig med Auliana, at friendsdressene er et like godt alternativ. Er det egentlig noe spesielt med disse reimadressene som jeg ikke vet om i forhold til fyll eller noe? De var jo kjempe tynne, og virket ikke spesielt varme, jeg synes parkdressen til friends var like "god" som reimadressen. 

Får begynne med, at jeg IKKE MÅ kjøpe Reima [:D][:D][:D][:D] *ler

Vi har aldri hatt en Reimadress for jeg synes de er så dyre [:D]
Men på finn.no selges flotte/nesten ubrukte dresser og jeg tenkte som så at de er sikkert superduper fantastiske siden de koster en del. Har vel alri hørt om noe klage på Reimadressene [:)]

1100: Fikk min mor til å sjekke litt i går. På Lagunen hadde de bare str 74 og 80 igjen og på sartor hadde de mørkeblå 3 år [:)]

Alruto: Tenker vi skal ha oss en tur til Sartor i høstferien. Blir sikkert en Friendsdress til snuppa [:)]

Auliana; Takk for tipset! Husker obs'en hadde en dress best i test i fjor. Kunne bare ikke komme på navnet [:D]

Bumpien; Her er det fritt fram med å utveksle erfaringer og si at man liker og ikke liker [:D][:D][:D]

Emmeline; Der er noen av reimadressene som har glidelåsen nedover den ene foten.. har dere prøvd disse?

julian er lang i overkroppen. bruker 92 i bodyer, men kan fremdeles bruke noen bukser i 80. vi har dressen i 92, og der har han god plass[:)]
kanskje du bare må kjøpe dress til full pris? evt så selger de alt av reima her på senteret -25% tors, fre og lørdag om du vil jeg skal handle?

ORIGINAL: Lykkeboom

Har forresten et lite spørsmål til dere som har Reima vinterdresser.
Hvordan er de i str.? Tenker spes. på str. 92 og 98.
Er det forskjell på dem med glidekås ned langs forten(kaller dem baby-modell) og dem med hele bein og rett ned glidelås? Snuppa vår er muligens litt lang i ryggen og derfor blir noen dresser fort for små. De blir trang mellom skuldre og rompa. Noen som har noe erfaring med dette?

Blir kjempe glad for alle svar  og håper at Reima-prosjektet mitt snart er over [:D]

For det første: de fleste butikker får ikke inn flere partier med vinterdresser, så LØP og kjøp! Jeg hørte på Polarn O.Pyret og de som fører Reima, og skjønte fort at her måtte jeg smi før jernet blir varmt [;)]

Str. er stor.
Jeg kjøpte 92 til knerten, og han har veeldig god plass. Jeg tør å påstå at om du kjøper 98 drukner hun!
Ang om baby-modellen er så mye annerledes vet jeg faktisk ikke så mye om [8|]

De er store i str ;) Jeg har kjøpt to stk i str 86 til snuppa! og hun er ikke noe liten av seg, helt vanlig.
Jeg liker best de med to glidelåser ned jeg da.. lette og fine å få på!! ;)

Men enig med det noen skriver om reimaen på obs.. jeg syns dressene så ut som 2 sorterings varer jeg..

Back
Topp