Lykkeboom
Gift med forumet
Mitt Reima-prosjekt [&:]
Må bare le av meg selv... [8D]
I 2 uker nå har jeg prøvd å få tak i en bra Reima vinterdress til snuppa.
Har sjekket opp diverse nettbutikker som har tilbud, men der er bare små str. igjen. På finn.no blir de solgt i det de blir lagt ut, så om man ringer 20-30 minutter etter annonsen er der = solgt [:@]
Mandag kom OBS'n med kjempetilbud... partivare= tomt i går [:'(]
Lurer på om jeg får tak i en før vinteren er over [:D][:D][:D]
Har forresten et lite spørsmål til dere som har Reima vinterdresser.
Hvordan er de i str.? Tenker spes. på str. 92 og 98.
Er det forskjell på dem med glidekås ned langs forten(kaller dem baby-modell) og dem med hele bein og rett ned glidelås? Snuppa vår er muligens litt lang i ryggen og derfor blir noen dresser fort for små. De blir trang mellom skuldre og rompa. Noen som har noe erfaring med dette?
Blir kjempe glad for alle svar og håper at Reima-prosjektet mitt snart er over [:D]
Må bare le av meg selv... [8D]
I 2 uker nå har jeg prøvd å få tak i en bra Reima vinterdress til snuppa.
Har sjekket opp diverse nettbutikker som har tilbud, men der er bare små str. igjen. På finn.no blir de solgt i det de blir lagt ut, så om man ringer 20-30 minutter etter annonsen er der = solgt [:@]
Mandag kom OBS'n med kjempetilbud... partivare= tomt i går [:'(]
Lurer på om jeg får tak i en før vinteren er over [:D][:D][:D]
Har forresten et lite spørsmål til dere som har Reima vinterdresser.
Hvordan er de i str.? Tenker spes. på str. 92 og 98.
Er det forskjell på dem med glidekås ned langs forten(kaller dem baby-modell) og dem med hele bein og rett ned glidelås? Snuppa vår er muligens litt lang i ryggen og derfor blir noen dresser fort for små. De blir trang mellom skuldre og rompa. Noen som har noe erfaring med dette?
Blir kjempe glad for alle svar og håper at Reima-prosjektet mitt snart er over [:D]