Reima, stor eller liten i str?

Jeg synes alle sier at Reima er store i størrelsen. Selv opplevde jeg at de tilsvarte størrelsen som står, hverken stor eller liten. Baby og småbarnsdressene er jo veldig vide. Sånn sett kan man kanskje si at de er store, men ikke lengdemessig i hvert fall. Det er min/min gutts erfaring. :)

Vinterdressen til snuppa er i samme størrelse som hun bruker ellers, og syns ikke den er spesielt stor. Hun har en fleecedress fra reima som jeg syns er veldig stor, den er størrelse 74, og til vanlig bruker hun 86 :p

Litt store. :p Min går alltid opp en strl i reimadressen sin 4-5 mnd etter at ho har gått opp i klesstrl. Men, ville kjøpt den samme strl som barnet bruker i klær.

Ganske vanlige, vil jeg si. Vår normalt store 3-åring bruker 98 :)

Stor synes jeg:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg synes alle sier at Reima er store i størrelsen. Selv opplevde jeg at de tilsvarte størrelsen som står, hverken stor eller liten. Baby og småbarnsdressene er jo veldig vide. Sånn sett kan man kanskje si at de er store, men ikke lengdemessig i hvert fall. Det er min/min gutts erfaring. :)
Samme synes jeg til vår jente som ikke er så stor av seg heller.

stor i str :)

i forhold til andre klær er det gjerne "stor" i størrelsen. Men det er faktisk en av de tingene jeg digger med Reima, det er det at man kan gå i butikken med et barn som er opptil 92cm langt og kjøpe str 92, eller et barn som er opptil 110cm og kjøpe str 110. Du slepper å stå og gjette på hvor mange størrelser over du bør velge for at kropp, armer og bein skal passe. Kjøpte kjeledress til jentungen, str 110. Da var hun 107cm. Hun fikk jo rævskiller i den o_O gikk tilbake til butikken for å bytte den og beklaget meg over at ikke str 110 skulle passe til en på 106cm, da skulle hun jo hatt gode 4cm å gå på. Nei men det var ikke sånn det fungerte, man måtte ha minst 116 til et "så stort" barn. Så jeg skulle gjette ut ifra vindretningen at jeg skal beregne 10cm lenger plagg enn det ungen er? jeg prøvde jo bare å unngå at hun endte opp med noe som var så langt at hun gikk på trynet i det :mad:

Syns reima e god på størrelsen. Må alltid ha en str mindre i dress enn han bruke klær

Synes den tilsvarer størrelsen. Men de er ganske vide i passformen, så de med spinkle unger føler kanskje de er litt store. Men det er det jeg liker med de: lett å kle på, løse og ledige å bevege seg i og plass til ull under uten at det blir trangt.

Back
Topp