Reima hjelp!

Milje

Elsker forumet
Har ei jente på 16 mnd og er usikker på om jeg skal kjøpe babymodellen eller den større(begynner på str 80)
Synes den babymodellen virker veldig fin, men samtidig veldig brei på en måte[8|] Har en veeldig aktiv jente, og lurer på om den blir "posete"[:D]

Har sett på en reimatec baby til 1400,- rosa med en del blomstermønster, vurderer den[;)] men så hadde de en igjen fra 08 som var lyserosa øverst og mørk rosa på underdelen...den kunne jeg få for 800,-

Noen som har erfaring? lurer så veldig på hva jeg skal velge[8|]

Den på bildet er 08 modellen, var bare mørk rosa på beina...

jeg personlig hadde nok tatt den til 800.. gutten min har hatt reima fra han var 9 mnd. og frem tul nå og har ikke hatt problem med babymodellen. har kjøpt vinterdress og den er også litt posete..

Har babymodell til snuppa her! Ho kommer jo til å nærme seg 2 på slutten av vinteren, håper og tror at det går bra med den dressen[:D] Tror ikke de hadde laga de opp til 92 hvis den ikke var beregna på 1-2 åringer[;)]

ORIGINAL: Pia og gutn

æ kjøpte i str 80 æ da
prøvde den i dag og han e lang så æ ska ikk bruke den ska selge den i stede

Kan du ikke bytte den? [:)]

jeg kjøpte akkurat babymodell til min pode, i str 98 [:D]
Ikke pga lavere pris, men liker de modellene bedre. Mye mer romslig, og ikke minst så har de polstringspute i stumpen.. bra for unger som sitter mye (som de små gjerne gjør, spesielt når det er mye snø...)

Go Babymodell, synd den stopper på 98 [&:]

ORIGINAL: lumina og Erik

jeg kjøpte akkurat babymodell til min pode, i str 98 [:D]
Ikke pga lavere pris, men liker de modellene bedre. Mye mer romslig, og ikke minst så har de polstringspute i stumpen.. bra for unger som sitter mye (som de små gjerne gjør, spesielt når det er mye snø...)

Go Babymodell, synd den stopper på 98 [&:]

Sign [;)]

Babymodellen er nok best for ditt barn som er 16 mnd. Er godt når de er litt vide rundt magen[:)] Det er en grunn til å babymodellene er slike[;)]

Takk for svar jenter[:D]

Tror det blir babymodellen i str 86 her da (virker i grunn romslig i str)

Er ikke noen som vet om noen butikker som setter ned reima før våren? eller noen steder på nett de selges rimelig?

Back
Topp