reima eller troll vinterdress??

dundun

Glad i forumet
Skal kjøpe ny vinterdress til min 4 åring[:)]
Hvem av disse anbefaler du?

[:D]

Reima [:)]

Heller mot trolldressen,men har lest en at en del mener den er vanskelig å få av og på[8|]
Så ble litt usikker..

ORIGINAL: lumina og Erik

har hørt mye bra om trolldressen, men mye dårlig å. for barn som kler på seg selv, er den knotete. med ullet først, og så dressen. men er ikke sikker da

da
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

har hørt mye bra om trolldressen, men mye dårlig å. for barn som kler på seg selv, er den knotete. med ullet først, og så dressen. men er ikke sikker da

Men man har jo som regel ull under reima dressen også da..så da blir det jo så å si det samme[;)]

ORIGINAL: PrinseMin

da
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Men man har jo som regel ull under reima dressen også da..så da blir det jo så å si det samme[;)]

ja jeg er ikke sikker.. bare hørt det fra mange. men er usikker om det var det som var problemet

Ulldressen sitter jo fast i dressen da, på Troll altså. StoreBror har Troll, er veldig fornøyd med den. Nå er jo StoreBror så liten at han ikke kler seg selv da.

Min 2 åring kler på seg dressen selv, så tror ikke den er noe spesielt vanskelig. Jeg elsker trolldressen og anbefaler den [:)]

Ville ha gått for Reima...I den kan du ha ull-undertøy og vanlig klær over og holder seg tett...

Men hørt mye pos om Troll dressen...Den kan du ta ut foret på og bruke den som parkdress...Synes selv den ser veldig klønete å ta på...Med tanke på foret...

*poff*

Ville gått for Reima!! Har hatt Troll til minstejenta da hun var 1 år. Synes den var fryktelig vanskelig å få den på, og helt umulig med votter under. Har brukt Reima i alle år etter dette, og er veldig fornøyd. Anbefaler Reima Tec + når barna er litt større, pga. slitestyrke.

vi hadde troll til størstegutten vår når han var 3 år, men den var ikke så varm til den kaldeste tiden på vinteren, så jeg ville gått for reima, det har vi gjort [:)]

Vi skal ha den pokkers dyre reima dressen vi dundun [:D][:D]

vi har kjøpt ticket to heaven.,..den er 100% vanntett, og vindtett...god og varm...kostet 1299 tror jeg det var...[:)] likevel puster den...

ORIGINAL: panterinnen

Ja,vi ender vel opp med den vi og vel :)Eller troll.. Fryktelig vanskelig å bestemme seg gitt [:D]

ORIGINAL: dundun

ORIGINAL: panterinnen

Ja,vi ender vel opp med den vi og vel :)Eller troll.. Fryktelig vanskelig å bestemme seg gitt [:D]

Ja jeg vet.. men legger merke til at nesten alle synes troll er så vanskelig å få av og på og siden dem kler på seg selv og sånn i barnehagen så tror jeg kanskje reima er enklest [8|]

Tror folk anbefaler det de har selv jeg..

Begge er nok helt supre dresser.

Jeg har hatt reima i høst og vinterdress, men kjøpte troll høstdress nå i år..

Like bra for å være ærlig.

Har kjøpt reima vinterdress da. Tror de er like gode jeg..[:)]

Back
Topp