Reima dresser!

lille marihøne

Forelsket i forumet
Jeg har en svært aktiv frøken som sliter uteklærne sine på kne og rumpe. Har derfor slitt hull i Helly Hansen dressen sin hun fikk i høst. Vurderer nå å prøve Reima ev Reima tec. Noen med erfaring? Reoma tec kostet 1499,-...dyrt!...men lønnsomt i lengden?..

Begge ungene her har Reima, syns nesten ikke at det er brukt. Og det er GODT brukt altså!

2-åringen min har hatt Reima i hele vinter og den ser fremdeles ubrukt ut [:D]
Det er den ikke, for å si det sånn - brukt både i barnehagen og hjemme.

ORIGINAL: Pijah

Begge ungene her har Reima, syns nesten ikke at det er brukt. Og det er GODT brukt altså!
sign men reima tec! greit å ha en som er vanntett.

vet at troll er slitesterk!

ORIGINAL: Mrs Lutz

ORIGINAL: Pijah

sign men reima tec! greit å ha en som er vanntett.

vet at troll er slitesterk!

Det er nok Reima Tec vi har også, tror aldri jeg har kjøpt annet.. Var så lett å bare skrive Reima.. [8D]

ORIGINAL: Søte frøken

Jeg liker ikke reima. Min var kald og våt[:'(] Troll er bedre synes jeg da.
Ellers så likte vi bamse dressene, de er slitesterke.

Ja, det er de virkelig!! Fantastisk dresser [;)]

Reima tec er verdt pengene, her har snuppa arva reimadresser, og vi har gitt de videre! Så de er slitesterke [:)] Trenger ikke kjøpe de helt nye heller, kan godt kjøpe en brukt en til halv pris eller mindre, de holder så godt så [;)]

Ville valgt Reima Tec + til en aktiv unge. Den er veldig slitesterk og en fantastisk dress.

ORIGINAL: Imogene

samme her, kjøpte dress til vinteren igjen no til halvpris også[:D]

Var innom barnas hus i helga og der har de reiam tec dresse til halv pris[:)]

Vi har også dårlig erfaring med Helly Hansen dressene, og det vet jeg om flere som har.
Reima Rec har vi veldig god erfaring med.
Andre dresser jeg kunne vurdert er Ticket to heaven og den ekstra slitesterke til Reflex

ORIGINAL: mammahege

Ville valgt Reima Tec + til en aktiv unge. Den er veldig slitesterk og en fantastisk dress.

Reimatec + skal være enda mer slitesterk enn vanlig reimatec, får de til halv pris på barnashus 800,-.

ORIGINAL: KiNiZ

ORIGINAL: Imogene

samme her, kjøpte dress til vinteren igjen no til halvpris også[:D]

Legger til at det er ReimaTec vi har.
Kommer nok til å gå for den neste vinter også.

ORIGINAL: lille marihøne

Jeg har en svært aktiv frøken som sliter uteklærne sine på kne og rumpe. Har derfor slitt hull i Helly Hansen dressen sin hun fikk i høst. Vurderer nå å prøve Reima ev Reima tec. Noen med erfaring? Reoma tec kostet 1499,-...dyrt!...men lønnsomt i lengden?..

Her fikk min viltre datter en reima dress i 1 års gave av bestemor ( str 86), og nå som ho er 3år  (bruker i klær92/98) bruker ho den enda. først NÅ kan det se ut som om den er brukt og begynner å bli litt slitt på knærene. Denne har ho krabba med og lekt med så å si hele året ( bruker den som vinter ( med ull og flees) og høst/vår dress).

Her er det kun Reima!! Kjempe fornøyd

vi har troll =)

har den m avtagbart for, hatt den i 3 år, og de to siste årene har han vært aktiv, han er ikke bare litt aktiv heller ;P

nå skal den arves til lillebror =) og har kjøpt helt lik til storebror så han har neste år og året etter, - lønner seg å kikke seg rundt på salget nå=)

Back
Topp