Reima dress

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Kjøpte reima tec høst/vår dress på halv pris.
Tenkte jeg gjorde et kupp (ja gjorde jo det!)
Men når skal den passe liksom? Den var jammen stor [:D]

Noen andre som har? hvilken størrelse? passer den greit?
Kjøpte forresten str 86, vet de er store i størrelsen men tenke den kunne passe kanskje både høst og vår .. men ser jo nesten ut som det kan passe da hun er tre år [:D]

Hvilken strl bruker hun i "vanlige" klær da?
Nå har ikke vi reima tec dress da, men en reflex og en skogstad, hun har strl 86 i begge. De er litt stor, men går kjempefint. Vi bare bretter opp armene litt. Så ser hun hun som en liten seigemann der hun går. [:)]

Hun bruker strl 80, 86 og 92 ellers.

Hun er ikke så stor. Bruker 74 og noe 80.
Kun 86 i bodyer, men de blir litt store.

Skulle sikkert kjøpt 80, men det hadde de ikke [8|]

ORIGINAL: Godemine

Hun er ikke så stor. Bruker 74 og noe 80.
Kun 86 i bodyer, men de blir litt store.

Skulle sikkert kjøpt 80, men det hadde de ikke [8|]

da svømmer hun sikkert i den foreløbig ja. Men, ta det med ro, hun kommer til å vokse i den. [:)] 
Er en supergod dress, har aldri opplevd at en unge i reima har blitt våt. [;)]

Har en i 74 her, og den passer...
Bruker vanligvis 80/86.

ORIGINAL: Trine82

jeg kjøpte str 92 jeg.. den er stooor ja.. men den skal vel ikke brukes før i oktober tenker jeg... bedre å ha den litt stor synes jeg

Det høres svært ut! Men Tobias er vel ganske lang, er han ikke?

Cecilia har størrelse 80 og den tror jeg nok vil passe til våren og. Er veldig stor nå. De er kjempe store i størrelsene!

ORIGINAL: Godemine

jeg kjøpte str 92 jeg.. den er stooor ja.. men den skal vel ikke brukes før i oktober tenker jeg... bedre å ha den litt stor synes jeg

Det høres svært ut! Men Tobias er vel ganske lang, er han ikke?

han er lang ja, var 82 cm på 1 års kontrollen, tipper han iallefall er 84 nå, 86 klærne går akkurat

Egentlig skal den passe fra nå av til våren, mener jeg.
86 passer oss nå (men ana maria er veldig stor da).

Det gjorde vi også[:)] Nå er jo Lucas litt større enn gjennomsnittet da, så den satt bra den[8D]

Back
Topp