Rehab penger

m@mm@ til 3 i mai

Glad i forumet
Sukk... Er skikkelig frustrert [:(]
Har søkt om rehab, var på møte i dag og der ville de bare opplyse meg om at hvis jeg får rehabpenger, så stopper de dette etter 6 uker etter fødsel... Å herreguuuuud.... Hvordan skal jeg klare meg? Har lån på flere millioner... [:'(][:'(][:'(]
Uff, blir så frustrert!!! Vi som har drlig helse- uten å velge det selv!!- Skal liksom bli straffet....
Blir så forbanna!!!!!!!!!!![:@][:@][:'(][:'(]

HUFF ja vet hvordan du har det[:@]

Har vært på nav i dag eg[:'(]
Jeg har ikke rett på sykepenger- går 50% på jobb og 50% på attføring.
Og nå er jeg så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe mer.
FÅR INGEN STØTTE[&:][:@][:'(]
Så eg må søke om å ta ut permisjonen min før tiden[:o]

Er kjempe lei, bare fordi jeg har en kronisk sykdom og er gravid skal alt være så f#### vanskelig[:@]

AAAAAAAAArr blir så sint og frustrert....har holdt på å kjempet i nav  systemet lenge nå.

Huff ble litt hissig her hehe

Nei vi får kjempe oss gjennom, og glede oss til babayene kommer[:)]

Ønsker deg lykke til...og håper det ordner seg på et vis

Takk det samme til deg! Jævl.. fa.. alså!! Jeg gikk også på attføring- og da har vi INGEN rettigheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrr.... Så jævla bra [:@] 
Masse lykke til! Klem
ORIGINAL: Lisemor 78

HUFF ja vet hvordan du har det[:@]

Har vært på nav i dag eg[:'(]
Jeg har ikke rett på sykepenger- går 50% på jobb og 50% på attføring.
Og nå er jeg så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe mer.
FÅR INGEN STØTTE[&:][:@][:'(]
Så eg må søke om å ta ut permisjonen min før tiden[:o]

Er kjempe lei, bare fordi jeg har en kronisk sykdom og er gravid skal alt være så f#### vanskelig[:@]

AAAAAAAAArr blir så sint og frustrert....har holdt på å kjempet i nav  systemet lenge nå.

Huff ble litt hissig her hehe

Nei vi får kjempe oss gjennom, og glede oss til babayene kommer[:)]

Ønsker deg lykke til...og håper det ordner seg på et vis

Har vært på attføring selv, var slettes ingen dans på roser, nei!
Kan bare sende trøstetanker og håp om at det skal ordne seg til sist.

Må jo også sies at sosialkontoret vel er neste utvei dersom NAV stanser utbetalingene?

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Sukk... Er skikkelig frustrert [:(]
Har søkt om rehab, var på møte i dag og der ville de bare opplyse meg om at hvis jeg får rehabpenger, så stopper de dette etter 6 uker etter fødsel... Å herreguuuuud.... Hvordan skal jeg klare meg? Har lån på flere millioner... [:'(][:'(][:'(]
Uff, blir så frustrert!!! Vi som har drlig helse- uten å velge det selv!!- Skal liksom bli straffet....
Blir så forbanna!!!!!!!!!!![:@][:@][:'(][:'(]

hvorfor stoppes det etter 6 uker etter fødsel?
går selv på rehab penger, men tror ikke det stoppes hos meg, ikke fått noe beskjed om det.
huff noe dritt med dette pengestyret[:'(]
håper det ordner seg...

[:)] hei kan virkelig forstå hvordan du har det. Jeg har selv reh. penger ut denne måneden og viste ikke selv hvordan vi skulle klare oss etter at barnet blir født i august.

Men i forrige uke kom ett brev til meg fra nav, jeg har fått innvilget tidsbegrenset uførestønad fom 1.april. Jeg ble så lettet at jeg gråt og fikk vankligheter med å puste.[:o]

Det er ikke lett å være syk og blir stående uten rettingheter ved fødsel, den fustrasjonen en føler og dette i tillegg til at vi ikke selv har valgt å blir syke.

Er kronikssyk og har endelig fått ett pusterom på 3 år som jeg skal faktisk nyte sammen med min samboer og våre 3 barn ( trejde kommer i aug.)

Lykke til videre og håper at uroen for økonimien ikke klarer å ødelegge gleden med å snart ha ett lite barn som blir født inn i verden uten allverden beskymringer.[:)][:)][:)]

Back
Topp