Rehab for uhelbredelige testetøser

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Som sagt så gjort! En tråd for oss testetøser som vil PRØVE å ikke teste før tidligst dagen før IKM, helst enda senere.

Hvorfor: For å skåne oss selv for manisk strek-leting, skuffelsen ved «streifere»/kjemisk og falske negative.

Premien: Å forhåpentligvis få to sterke streker som popper frem i det testen blir tatt :smiley-angelic001

Er dere med meg, @Maritri86 @GardsHulder
@Koalabjørn

Herregud kan jeg bli med? :laughing002
Har brukt opp alle testene (skulle jo ikke teste før ikm forrige mnd men gikk på en smell). Også tenkte jeg at hvis jeg ikke har tester i hus klarer jeg jo la vær denne pp (ikm 9/3).

Gjett hvem som nettopp bestilte mange tester fra babyplan…. Kjekt å ha. I tilfelle. Men skal såklart ikke bruke dem :angelic:

Hei! Jeg heter Lykkelig.Mamma, jeg har vært testetøs i 3 år. Tester i tide og utide, også når jeg hadde spiral:hilarious: Jeg har nettopp klart meg 3 pp uten voldsomt overdreven og unødvendig tidlig testing og trodde jeg var helbredet fra testetøssyndromet, men i går bestilte jeg et lass med tester fra billige-tester og sjekker sporingen regelmessig:angelic::hilarious:

Last edited:
Hei! Jeg heter Lykkelig.Mamma, jeg har vært testetøs i 3 år. Tester i tide og utide, også når jeg hadde spiral:hilarious: Jeg har nettopp klart meg 3 pp uten voldsomt overdreven og unødvendig tidlig testing og trodde jeg var helbredet fra testetøssyndromet, men i går bestilte jeg et lass med tester bra billige-tester og sjekker sporingen regelmessig:angelic::hilarious:
Velkommen tilbake :hilarious: jeg vurderer å gå til apoteket for å kjøpe tidlig tester nå, det eneste som holder meg igjen er tåkete vær og pysjbokse, men ender sikkert opp med å gå alikavel!

Velkommen tilbake :hilarious: jeg vurderer å gå til apoteket for å kjøpe tidlig tester nå, det eneste som holder meg igjen er tåkete vær og pysjbokse, men ender sikkert opp med å gå alikavel!
Jeg vurderte å utsette duppen til minste for å dra henne med på butikke for å kjøpe test, heldigvis var hun for trøtt og satte en stopper for det:hilarious::hilarious:

Jeg, Blenda, er med!! Jeg har vært testetøs siden jeg slutta på prevensjon! Ca et halvt år og veeeldig mange tester har gått med.

Haha, jeg dør :hilarious: nå har jeg jo allerede begynt å teste denne perioden, er det mulig å stoppe igjen da? Blir ikke det litt som å spise bare en smash? :hilarious:

Det skal godt gjøres :hilarious:

Hjelp til å tolke? 7 dager til ikm. Loyd graviditetstest.

Vedlegg

• F6AA2669-E467-4171-9D34-5F67E4A2242C.jpeg
    F6AA2669-E467-4171-9D34-5F67E4A2242C.jpeg
    88,3 KB · Visninger: 156
  • 744C3E32-DE76-4CA8-A925-825A0D322432.jpeg
    744C3E32-DE76-4CA8-A925-825A0D322432.jpeg
    106,3 KB · Visninger: 158
  • 21647C56-CFEA-407C-9B9E-B1D8A8608295.jpeg
    21647C56-CFEA-407C-9B9E-B1D8A8608295.jpeg
    262,3 KB · Visninger: 161
Jeg må le! Jeg er relativt ny i dette gamet, men fant meget fort ut i pp1 at jeg også er en såkalt testetøs. Nå kan jeg ikke ha tester i hus..Jeg tester i skjul! Jeg vet det er feil av meg å teste så mye og så ofte, men samtidig er det bare så tilfredsstillende! ;) Godt du insjer til 12 step program for oss @CanisBebis! Enda godt vi kan dele skammen anonymt her inne :laughing002

For å legge til rette for testing lurte jeg mannen med på en formiddagsaksjeleggibg, ettersom jeg med all sannsynlighet har el i dag, og egget oftest slipper mellom klokka 16-19 :hilarious:

Har omtrent kun hatt pliktsex i tre år, men denne pp er kroppen helt på styr, og reagerer entusiastisk bare jeg tenker ordet sex, så jeg tenker at her er det bare å «roll with it»!

Så er det bare FEMTEN dager til testing da, dere :angelic:

Back
Topp