Regulering

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hei, er det mange har med barn/ungdom med regulering? eller barn/umgdom som er ferdig med regulering?

Min datter har fått regulering, broren skal få :nailbiting:
Blir mange kr det!

lurer litt på hvor ofte man må betale noe på kontroller? dvs utenom egenandel?
allerede betalt 2700 på førstekonsultasjon og første time får å sette på regulering

Pappa var med til timen og spurgte ikke så mye ;)

Utgjør søskenmoderasjon noe?
 
Søskenmoderasjon er det ja. Egenandelen reduseres da.

Resten vet jeg ikke noe om. Vi har på første konsultasjon og tok røntgen og fikk beskjed om å komme tilbake om hak annet år han må miste (flertallet av) 12 tenner til
 
Så langt jeg har forstått så er det vel sånn at når man går igang så beregnes ofte en pris som man betaler på sånn jevnt og trutt og derved ikke på kontrollene.

Men vi var altså inne. Tok et røntgen og skal tilbake høsten 2020. Og betalte sånn 850 kr ca, fratrukket en refusjon som tilsvarer ca 40% av helheten på regninga.

Spent på hvordan det blir neste høst.
 
Oi så ikke varsel om svar her :)

Ja vi har da vært inne to ganger med elste, 2015 og 2017 og begge ganger fått besked om å komme tilbake om to år da det manglet å miste noen tenner

Betalt 1100/1300 ish begge ganger, han skal inn i desember og det virker som alt er på riktig plass med barnetenner/voksentenner så regner med start nå i des/jan.

Nå fikk nr2 regulering opp, beregnet behandlingstid 1 år med regulering og evt plate/vir bak tenne en stund framover. Første time 1350kr bilder og konsultasjon, andre time bilder og oppsett 1350kr plus 20.000 i egenandel fordelt på x-antal måneder

Er spent på hvor mye må betales for elste, tar nok litt lengre tid hos han også
 
Back
Topp